Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Frankrijk neemt Giroud nog eens mee.

Jordan.png

Thomas Meunier reist woensdag niet mee met de Rode Duivels naar Duitsland. De rechtsback viel gisteren uit tijdens de oefeninterland tegen Luxemburg. Hij ondergaat de komende dagen meer testen. Later het EK kan Meunier wel nog aansluiten.

Frankrijk wint. 50@5
Mbappé topscorer. 50@5.5
1 Frankrijk 2 Duitsland. 20@23
België 9 punten in de groepsfase. 30@3.5
België er uit in 8e finale. 30@3
Wout Faes meeste kaarten bij België. 20@10

Lukaku valt over z'n eigen scheve poten en begint wild in het rond te wijzen. 1000@1.01

Hoe leeft het in Belgie ?
Ikzelf heb nog geen oranje gevoel, en denk ook niet dat we ver gaan komen

• Like
Waarderingen: GruX
Ben ook benieuwd hoe onze Vlaamse vrienden met EK's en WK's omgaan.

Straten versierd en vlaggen uitgehangen @Arminius ?

Even serieuze vraag.

Hoe leeft het in Belgie ?
Ikzelf heb nog geen oranje gevoel, en denk ook niet dat we ver gaan komen
Als we 433 blijven spelen heb ik er wel een klein beetje zin in. Maar dat is omdat ik een voorliefde voor dit systeem heb. Maar het leeft niet zoals dat het vroeger deed. Bij mij komt dat omdat ik geen verbinding met de spelers voel.

• Like
Waarderingen: K82
Als we 433 blijven spelen heb ik er wel een klein beetje zin in. Maar dat is omdat ik een voorliefde voor dit systeem heb. Maar het leeft niet zoals dat het vroeger deed. Bij mij komt dat omdat ik geen verbinding met de spelers voel.
Dat speelt ook bij mij mee ja

Wat denken we vanavond?

Ik heb eerlijk gezegd niet veel met dit soort oefenpotjes.
Ze reden hier net luid toeterend door het centrum alsof we de finale gewonnen hadden....man man man alleen het vuurwerk ontbreekt nog.

Komt straks wel weer, als we van Polen winnen.

Ian Maatsen is bij het Nederlands elftal definitief de vervanger van de geblesseerd afgehaakte Frenkie de Jong, zo meldt Voetbal International dinsdagochtend. Daarmee vervangt Ronald Koeman de middenvelder verrassend genoeg door een verdediger aan de selectie toe te voegen.

Dan toch... 🙄
Ik heb eerlijk gezegd niet veel met dit soort oefenpotjes.
Zelfs de Nations League heeft in mijn ogen geen waarde, laat staan zo'n vriendschappelijk duel.
Ben ook benieuwd hoe onze Vlaamse vrienden met EK's en WK's omgaan.

Straten versierd en vlaggen uitgehangen @Arminius ?

Even serieuze vraag.
Bwa, hier en daar. Door de pr campagnes van de 'gouden generatie' is de steun voor de RD wel gestegen. Echter totaal niet te vergelijken met Oranje-gekte.
Lukaku valt over z'n eigen scheve poten en begint wild in het rond te wijzen. 1000@1.01
Hoe groot acht je de kans dat hij over racisme begint?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX

Zijn er mensen die hun stem nog willen veranderen? :emo:

'Kamp Duitsland' :o ben ik de enige?

Anyway, ik ben nooit voor Duitsland :D zou wel voor Nederland willen zijn, maar ik schat de kans gewoon heel klein.

Hoe groot acht je de kans dat hij over racisme begint?
Ga me weer zo lekker ergeren aan die vent, verlang nu al :roflol:

Tess Elst: "Nederland - Frankrijk 2-1. Deze heb ik al voorspeld in de promovideo voor het EK, dus ik ga bij mijn 2-1-score blijven. Mbappé zal Verbruggen wel een keer kunnen kloppen, maar Oranje gaat Les Bleus een eerste keer doen schrikken op matchdag 2."
Nou. Denk eerder dat Nederland nog zal moeten opletten die laatste groepsmatch tegen Oostenrijk.

Tedesco houdt het dus bij een selectie van 24 bij de duiveltjes? Vond Martinez al een r*tard, maar dit wordt mooi :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven