Zie je hem al zeggen tegen Ronaldo wat hij moet doen.Tedesco houdt het dus bij een selectie van 24 bij de duiveltjes? Vond Martinez al een r*tard, maar dit wordt mooi![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je hem al zeggen tegen Ronaldo wat hij moet doen.Tedesco houdt het dus bij een selectie van 24 bij de duiveltjes? Vond Martinez al een r*tard, maar dit wordt mooi![]()
Wie is team blm ? Nederland denk ik. Tis belachelijk allemaal medelanders, daar herken ik mijn Nederland niet in.
Frankrijk idem.
Toe zeg... ik weet niet in welke pauper buurt jij woont, maar ik heb nog nooit zoveel Surinamers en Antillianen bij elkaar gezien.![]()
Gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Bij Zwitserland lopen er ook nog steeds voormalige vluchtelingen uit de Balkan.
Eerlijk is eerlijk; Surinamers en Antillianen zijn supergezellig en weten ook wat lekker eten is.Toe zeg... ik weet niet in welke pauper buurt jij woont, maar ik heb nog nooit zoveel Surinamers en Antillianen bij elkaar gezien.
Ja... toch bij honkbal met bbq. Wat een cultuurschok.
Binnenkort met 11!ik heb nog nooit zoveel Surinamers en Antillianen bij elkaar gezien.
Eerlijk is eerlijk; Surinamers en Antillianen zijn supergezellig en weten ook wat lekker eten is.
En alles is chilllll en niet zo hyper als bij "ons".
Zeggen ze over india ook wel eens. Voor mij staat dat wel ter discussie.
Zeggen ze over india ook wel eens. Voor mij staat dat wel ter discussie.
Wie is ons? Want dan ligt het niet aan je Nederlandse roots.En alles is chilllll en niet zo hyper als bij "ons".
en hij zegt niks meer