Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Tedesco houdt het dus bij een selectie van 24 bij de duiveltjes? Vond Martinez al een r*tard, maar dit wordt mooi :D
Zie je hem al zeggen tegen Ronaldo wat hij moet doen.

Jordan.png

Wel benieuwd naar germania heute abend. Die Schotten kunnen ook nog wel een beetje gek doen. Normaal gesproken worden ze wel onder de voet gelopen natuurlijk.

Zonder Lewandowski speelt NL gelijk denk ik, wint van Oos en verlies tegen Frankrijk

Lewandowski speelt toch niet voor NL?

:trollfacex:

:badum:

Ik weet niet op wie te stemmen. :(

die kill me GIF by South Park

Oostenrijk is op papier denk ik sterker dan Polen, zeker als Lewandowski er niet bij is

• Like
Waarderingen: GruX
Ik zie nu pas dat Duitsland pas morgen op TV uitzend, en vandaag hun eigen match niet eens.
alleen live stream ZDF

Schermafdruk van 2024-06-14 15-18-28.png

Reden: extra info
Laatst bewerkt:
Ik ben voor Duitsland. Hebben een team met fatsoenlijke welbespraakte jongens die ik het wel gun.

Het meeste anti supporteren zal ik doen voor Team BLM en Frankrijk.

Wie is team blm ? Nederland denk ik. Tis belachelijk allemaal medelanders, daar herken ik mijn Nederland niet in.
Frankrijk idem.

Vanavond ook Rambo 1 op tv, met een uurtje reclame erdoorheen. Kzal zappen.

Wie is team blm ? Nederland denk ik. Tis belachelijk allemaal medelanders, daar herken ik mijn Nederland niet in.
Frankrijk idem.
Penguin Bap GIF

Gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Bij Zwitserland lopen er ook nog steeds voormalige vluchtelingen uit de Balkan.

Met Team BLM bedoelde ik Engeland, haha.

Penguin Bap GIF

Gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Bij Zwitserland lopen er ook nog steeds voormalige vluchtelingen uit de Balkan.
Toe zeg... ik weet niet in welke pauper buurt jij woont, maar ik heb nog nooit zoveel Surinamers en Antillianen bij elkaar gezien.
Ja... toch bij honkbal met bbq. Wat een cultuurschok.

Toe zeg... ik weet niet in welke pauper buurt jij woont, maar ik heb nog nooit zoveel Surinamers en Antillianen bij elkaar gezien.
Ja... toch bij honkbal met bbq. Wat een cultuurschok.
Eerlijk is eerlijk; Surinamers en Antillianen zijn supergezellig en weten ook wat lekker eten is.

En alles is chilllll en niet zo hyper als bij "ons".

Eerlijk is eerlijk; Surinamers en Antillianen zijn supergezellig en weten ook wat lekker eten is.

Als er een blanke leiding geeft is een groep Suri’s en Anti’s inderdaad niet per se heel erg.

Gaat dit nog over voetbal of de herinvoering van slavernij?

Toch ook apart hoe voormalig (?) wonderkind Ansu Fati compleet van de radar is verdwenen. Hij erfde nota bene het rugnummer van Messi. :emo:

Wie is ons? Want dan ligt het niet aan je Nederlandse roots.
Ik heb een tijdje geleden een Turk boos gemaakt, is nog boos.
Hij begon met mij te praten alsof hij mij kende. En toen vroeg ik vroeg hem, waar ik hem van kende. Hij wist het ook niet. Dus ik vraag van de verslavingszorg? Of heb ik je ooit gearresteerd. Sinds dien is hij boos :D en hij zegt niks meer :dunno:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven