Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, ik ga maar voor Duitsland omdat ik het onze vriend Kroos gun. Heb alleen een beetje het gevoel dat een outsider het toernooi zal winnen. #2004
Daarom staat "ons" ook tussen aanhalingstekens. Wie is ons? 👍🏽😜Wie is ons? Want dan ligt het niet aan je Nederlandse roots.
Ik heb een tijdje geleden een Turk boos gemaakt, is nog boos.
Hij begon met mij te praten alsof hij mij kende. En toen vroeg ik vroeg hem, waar ik hem van kende. Hij wist het ook niet. Dus ik vraag van de verslavingszorg? Of heb ik je ooit gearresteerd. Sinds dien is hij boosen hij zegt niks meer
![]()
Nep toerk!! Jij zeker ook niet eem toeteren 😜Daarom staat "ons" ook tussen aanhalingstekens. Wie is ons? 👍🏽😜
En mij krijg je niet zo snel boos, mijn Nederlandse helft niet en mijn Turkse helft ook niet.
Ja want dan ben je iig geen Belg 😘😘😘Ik heb een verdwaalde Italiaan in mijn stamboom. Moet ik nu voor Italië supporteren?
SorryIk zou een baseballknuppel in jouw anus willen stoppen, maar blijkbaar was iemand me al voor.

Maak me niet geil.

Is het zijn twink gehalte?
Ik hoorde al dat de Engelsen alleen nog maar radler geschonken krijgen. Geen idee of daar iets van waar is
Naar schatting waren er donderdag al zo’n 150.000 (!) Schotse fans aanwezig in München. De openingsdag belooft één groot feest te worden, ook omdat de Schotten een vriendelijke en vreedzame reputatie hebben.
De Engelsen daarentegen zullen wel weer gaan matten.
I KNEW IT!
Heb je de documentaire al gezien op Netflix over Euro 2020? Ik had echt geen flauw idee dat het zo erg was wat er toentertijd gebeurde. Alsook het racisme tegen spelers die een pingel misten.Ik hoorde al dat de Engelsen alleen nog maar radler geschonken krijgen. Geen idee of daar iets van waar is