- Waardering
- 2.968
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumfries moet wel minder terugspelen naar de keeper.Best goeie eerste helft. Had er nog wel minstens één in gemoeten.
En ik maar twijfelen aan mezelf... Stuur wel eens heel attent een proefpakket naar iemand, blijken ze er niks aan te hebben.

Voor zulke momenten moet weghorst wel in t veld. Valt me ook op dat ze allemaal achter de lijn van de verdediger blijven en niet naar de eerste paal toe komen op zulke voorzetten. Verdediger hoeft m er 'alleen maar' uit te glijden dan. Wel een goeie sliding was dat inderdaad.De tackle van Dragusin (?) op die voorzet was wel lekker. Menig speler had een own goal gemaakt. (of het geluk hangt aan z'n kont)
Goed gezien, is gewoon ergelijk als ze zo gaan prutsen.Dat Reijnders van zo dichtbij niet op doel durfde schieten met zijn 'foute' voet was wel ietwat tenenkrommend.
Alweer ?0-1 en doelpunt door gakpo. Ik vind het helemaal mooi, niets meer aan doen. Want maximale score in de poule
Wat alweer?
Die coach van Roemenië is dat de broer van Alec Baldwin?
Oranje met een 1-0 voorsprong 10 jaar geleden keek toch wat lekkerder dan nu.

Eduard Iordănescu