- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
In Roemenië zover ik weet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Roemenië zover ik weet
Zonder je achterneef ?Ik toeteren door de wijk iedereen raar kijken of ik te vroeg ben 🚗 🥳
Ik rook de kakbroekjes tijdens de eerste 15min tot hier. Genieten

Dat was ook de Roemeense tactiek n.a.v. onze wedstrijd tegen Oostenrijk. Eerste 15 a 20 mins veel druk zetten.Ik rook de kakbroekjes tijdens de eerste 15min tot hier. Genieten![]()
Nederland verliest van Oostenrijk. 1e goal was eigen doelpunt in nadeel van Nederland.Wat is oostenrijk allemaal aan t doen joh en hoe heeft nl hiervan kunnen verliezen
De ekte finale is volgende week Nederland -Turkije op het mercatorplein.
Dit is zeker te doen voor NL. Alleen zullen ze gezien de passing accuracy bij zo'n laag balbezit véél meer pressing moeten zetten. De passlijnen blokkeren zodat de Turken er niet uitkomen wanneer ze aanvallen.Dus, is Turkije i.p.v. Oostenrijk in de kwartfinale treffen juist voordelig voor Oranje?
Hé Rutte!
En dat het Nederlandse kamp en pers ze niet (indirect) opjut zoals gebeurde met Argentinië.Ik hoop vooral dat de volgende tegenstander van Oranje een verlenging en strafschoppen moet overleven.

Ik denk dat ze moeten blijven voetballen.Dit is zeker te doen voor NL. Alleen zullen ze gezien de passing accuracy bij zo'n laag balbezit véél meer pressing moeten zetten. De passlijnen blokkeren zodat de Turken er niet uitkomen wanneer ze aanvallen.
Slaat dit ergens op of doe ik nu een Marco'tje?