AndroidHealthClinic

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
1719560673000-1719579764650.jpg
Ik rook de kakbroekjes tijdens de eerste 15min tot hier. Genieten :D

Verwachtte een vroege goal van Roemenië, waarop Nederland zou choken. Best goeie match van oranje, alleen zal de afwerking beter moeten.

Wat is oostenrijk allemaal aan t doen joh en hoe heeft nl hiervan kunnen verliezen

Ik hoop vooral dat de volgende tegenstander van Oranje een verlenging en strafschoppen moet overleven.

Wat is oostenrijk allemaal aan t doen joh en hoe heeft nl hiervan kunnen verliezen
Nederland verliest van Oostenrijk. 1e goal was eigen doelpunt in nadeel van Nederland.

Oostenrijk verliest van Turkije. 1e goal was praktisch een eigen doelpunt in nadeel van Oostenrijk.

Op papier was Oostenrijk de betere ploeg tegen Turkije.
Screenshot_20240702_231255_Chrome.jpg

Screenshot_20240702_231541_Chrome.jpg

Dus, is Turkije i.p.v. Oostenrijk in de kwartfinale treffen juist voordelig voor Oranje?

2022

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.014
Dus, is Turkije i.p.v. Oostenrijk in de kwartfinale treffen juist voordelig voor Oranje?
Dit is zeker te doen voor NL. Alleen zullen ze gezien de passing accuracy bij zo'n laag balbezit véél meer pressing moeten zetten. De passlijnen blokkeren zodat de Turken er niet uitkomen wanneer ze aanvallen.

Slaat dit ergens op of doe ik nu een Marco'tje?

Dit is zeker te doen voor NL. Alleen zullen ze gezien de passing accuracy bij zo'n laag balbezit véél meer pressing moeten zetten. De passlijnen blokkeren zodat de Turken er niet uitkomen wanneer ze aanvallen.

Slaat dit ergens op of doe ik nu een Marco'tje?
Ik denk dat ze moeten blijven voetballen.
Verder is de bal rond.

• #1.017

Samenvatting van alle wedstrijden van NL. :)

• Bicep
Waarderingen: K82
We moeten snel op voorsprong komen, dan is hun elftal van slag.

En dit advies !

• #1.019
@tymboo had er het nog over.

WK 1990

Ergens is het fantastisch dat Nederland EN Turkije gisteren beide gewonnen hebben, hier in de stad was het 2 keer groot feest...

Maar ik ben half Nederlands en half Turks....dus de wedstrijd zaterdag heeft nu echt een compleet andere sfeer voor mijn gevoel, was voor mij (en mijn vrouw die ook half Nederlands half Turks is) leuker geweest als OF Nederland OF Turkije doorging....

...ik ga zaterdag denk ik maar gewoon samen met haar "andere dingen" doen, ergens waar geen mensen komen.... :roflol:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven