MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Waarom moet op t shirt ook telkens de wedstrijd en de datum staan? Verspilling ook, zo'n shirt kan dus nooit nog een keer gedragen worden tijdens een wedstrijd.
Hier en daar lees je weleens dat ze zo'n exclusief shirt veilen voor een goed doel. :) Al zullen sommige spelers er zeker en vast twee per wedstrijd dragen.
Net als met die sokken kapot knippen.
Sowieso topreclame voor de desbetreffende merken.

"Knip gaten in onze sokken, anders loop je kans op een blessure"

• #1.103
Dat de Argentijnen nog steeds hun 1978 ster mogen dragen vind ik overigens tenenkrommend. Iedereen weet ondertussen al heel lang hoe corrupt dat toernooi was. Eén of andere Peruaan, een voormalige politicus, heeft zelfs onder ede gezegd hoe de vork aan de steel zat.

Toegegeven het voetbal was vroeger zo corrupt dat het aantal titels en gewonnen bekers door reguliere teams ook ietwat incorrect zullen zijn. Al trokken ze de titel van Marseille dan wel weer in.

• #1.104
Doet denken aan de Japanners, zelfs de fans ruimen dan de tribune op.
Ik moest ook denken aan iets dat Miroslav "The Gentleman" Klose ooit zei:

“When they saw me picking up the bags of balls to put them away at the end of training, they said to me 'But who tells you to do that?' At that moment, I said to myself: 'You're 20 years old and you can't help a 60-year-old worker? They care more about whether their boots go with their socks. That's why I said stop. The football I knew no longer exists."

:bow:

• #1.105
Misschien missen ze toch een type Rekik bij Holland.

Jordan.png

• Heart
Waarderingen: K82
Spanje v Duitsland 2-2 na reguliere speeltijd.

• #1.108
De Spanjaarden met de punt naar voren in tegenstelling tot de wedstrijd tegen Georgië.

• #1.109
Lekker zeg, Pedri gelijk uit de wedstrijd geschopt.

Dat was toch op zn minst geel lol

• #1.111
+1

Kroos had zijn klasse kunnen laten zien toen Pedri het veld afstrompelde, maar helaas.

• #1.112
Wel geel voor Rüdiger... :roflol:

Morata altijd wel een bijzonder geval gevonden. Nooit echt gewaardeerd in Spanje en nu ineens captain, terwijl Rodri toch als de echte leider op het veld wordt gezien denk ik.

• #1.114
In Spanje krijgt de speler met de meeste caps de armband, dacht ik. Bij clubs is het doorgaans ook zo. Daarom was Sergi Roberto kapitein van Barcelona. Frenkie de Jong zal er volgend seizoen 3de kapitein zijn. :emo:

• #1.115
De scheids is echt een koekenbakker.

• #1.116
Koekoek! Golazooooo!

Als je maar met vijf man mee verdedigt kun je t ook gewoon vergeten toch

• #1.118
Wat zijn de Duitsers aan het prutsen achterin zeg. :roflol:

Havertz is en blijft ook gewoon een net-niet voetballer.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven