- Waardering
- 2.968
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Bellingham omdat die zijn kruis vast pakte. Maar die kwam met smoes en boete eraf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bellingham omdat die zijn kruis vast pakte. Maar die kwam met smoes en boete eraf.
Is er eigenlijk iemand die weet wat dat gebaar was van Jude? Dacht eerst iets in de zin van "wankers", maar toen ik het opnieuw bekeek leek het toch iets anders. Dat Kane het niet zag is ook frappant.Bellingham omdat die zijn kruis vast pakte. Maar die kwam met smoes en boete eraf.
Speelde Rijkaard niet in een 4-4-2 bij momenten om Bergkamp en Kluivert te faciliteren?Dacht dat ie ook de eerste bondscoach was die t standaard 4-3-3 los liet.
Middelvinger is wel extreem kwetsend jaLaat iedereen gewoon juichen hoe men wil juichen, zolang men geen dingen doet die extreem kwetsend zijn naar de tegenstander en vrij obviously ontoelaatbaar zoals een Hitlergroet of een middelvinger ofzo.
Wat een gedoe allemaal om niks en het beïnvloedt het sportieve aspect gewoon op deze manier.
t*fus woke UEFA
Ja hij had moeilijk kunnen zeggen dat ie een vlinder uitbeeldde....Shaqiri kreeg ook gezeik toen hij vierde door de Albanese adelaar uit de beelden... ...terwijl hij voor Zwitserland speelt.
Ja hij had moeilijk kunnen zeggen dat ie een vlinder uitbeeldde....
Dus op die adelaar ligt ook een "politieke lading" terwijl hij gewoon in de nationale vlag aanwezig is. Als wij een leeuw uitbeelden krijgen we dan ook een boete?
Maar ik snap het wel, Servië en Albanië zijn niet elkaars boezemvrienden
Ja klopt dat had ik gezien, is ook niet wenselijk en ook niet nodig nee. Mee eensIk denk dat een adelaar uitbeelden niet per se verboden is, het ging er meer om dat het in een wedstrijd TEGEN Servie was precies vóór het supportersvak van de Servische fans. Dat is gewoon onnodig provoceren en een vijandige sfeer creeeren.
Bij deze Turk was deer imo geen sprake van.
De Turks was op tv tijdens een internationale tv registratie. Dat is provoceren.Ik denk dat een adelaar uitbeelden niet per se verboden is, het ging er meer om dat het in een wedstrijd TEGEN Servie was precies vóór het supportersvak van de Servische fans. Dat is gewoon onnodig provoceren en een vijandige sfeer creeeren.
Bij deze Turk was deer imo geen sprake van.
InderdaadIk denk dat een adelaar uitbeelden niet per se verboden is, het ging er meer om dat het in een wedstrijd TEGEN Servie was precies vóór het supportersvak van de Servische fans. Dat is gewoon onnodig provoceren en een vijandige sfeer creeeren.
Beelden:Is er eigenlijk iemand die weet wat dat gebaar was van Jude? Dacht eerst iets in de zin van "wankers", maar toen ik het opnieuw bekeek leek het toch iets anders. Dat Kane het niet zag is ook frappant.
Spanje
Spanje 0 - Duitsland 0 > Verlenging Spanje 1 - Duitsland 1 > Penalties = Duitsland wint
+1

Romano DenneboomVan basten liet ook iedereen en zn moeder debuteren in t nederlands elftal ja

Ik eet liever Adana Kebap, heerlijk.De Turks was op tv tijdens een internationale tv registratie. Dat is provoceren.
Het was niet op een achteraf veldje in oost Adana, tussen de andere Grijze Wolven, zonder camera erbij.