MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Omdat dit een politieke uiting was en dat mag niet volgens de regels van de UEFA, logisch dan toch

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Bellingham omdat die zijn kruis vast pakte. Maar die kwam met smoes en boete eraf.
Is er eigenlijk iemand die weet wat dat gebaar was van Jude? Dacht eerst iets in de zin van "wankers", maar toen ik het opnieuw bekeek leek het toch iets anders. Dat Kane het niet zag is ook frappant.
Dacht dat ie ook de eerste bondscoach was die t standaard 4-3-3 los liet.
Speelde Rijkaard niet in een 4-4-2 bij momenten om Bergkamp en Kluivert te faciliteren?

Laat iedereen gewoon juichen hoe men wil juichen, zolang men geen dingen doet die extreem kwetsend zijn naar de tegenstander en vrij obviously ontoelaatbaar zoals een Hitlergroet of een middelvinger ofzo.

Wat een gedoe allemaal om niks en het beïnvloedt het sportieve aspect gewoon op deze manier.

t*fus woke UEFA

• Like
Waarderingen: GruX
Laat iedereen gewoon juichen hoe men wil juichen, zolang men geen dingen doet die extreem kwetsend zijn naar de tegenstander en vrij obviously ontoelaatbaar zoals een Hitlergroet of een middelvinger ofzo.

Wat een gedoe allemaal om niks en het beïnvloedt het sportieve aspect gewoon op deze manier.

t*fus woke UEFA
Middelvinger is wel extreem kwetsend ja

• #1.066
Shaqiri kreeg ook gezeik toen hij vierde door de Albanese adelaar uit de beelden... ...terwijl hij voor Zwitserland speelt.

Shaqiri kreeg ook gezeik toen hij vierde door de Albanese adelaar uit de beelden... ...terwijl hij voor Zwitserland speelt.
Ja hij had moeilijk kunnen zeggen dat ie een vlinder uitbeeldde....

Dus op die adelaar ligt ook een "politieke lading" terwijl hij gewoon in de nationale vlag aanwezig is. Als wij een leeuw uitbeelden krijgen we dan ook een boete?

Maar ik snap het wel, Servië en Albanië zijn niet elkaars boezemvrienden

Ja hij had moeilijk kunnen zeggen dat ie een vlinder uitbeeldde....

Dus op die adelaar ligt ook een "politieke lading" terwijl hij gewoon in de nationale vlag aanwezig is. Als wij een leeuw uitbeelden krijgen we dan ook een boete?

Maar ik snap het wel, Servië en Albanië zijn niet elkaars boezemvrienden

Ik denk dat een adelaar uitbeelden niet per se verboden is, het ging er meer om dat het in een wedstrijd TEGEN Servie was precies vóór het supportersvak van de Servische fans. Dat is gewoon onnodig provoceren en een vijandige sfeer creeeren.

Bij deze Turk was deer imo geen sprake van.

Ik denk dat een adelaar uitbeelden niet per se verboden is, het ging er meer om dat het in een wedstrijd TEGEN Servie was precies vóór het supportersvak van de Servische fans. Dat is gewoon onnodig provoceren en een vijandige sfeer creeeren.

Ja klopt dat had ik gezien, is ook niet wenselijk en ook niet nodig nee. Mee eens

De Turks was op tv tijdens een internationale tv registratie. Dat is provoceren.

Het was niet op een achteraf veldje in oost Adana, tussen de andere Grijze Wolven, zonder camera erbij.

• #1.071
Inderdaad

• #1.072
Is er eigenlijk iemand die weet wat dat gebaar was van Jude? Dacht eerst iets in de zin van "wankers", maar toen ik het opnieuw bekeek leek het toch iets anders. Dat Kane het niet zag is ook frappant.
Beelden:

Kane had hem tik tegen z'n kop moeten geven, maar hij zag het blijkbaar niet.

• #1.073
EK.jpg

Zeg het maar, Djek jongens!

• #1.077
De mogelijkheid bestaat dus dat we Spanje - Frankrijk krijgen met 13 Franse spelers op het veld. :emo:

• #1.078
Van basten liet ook iedereen en zn moeder debuteren in t nederlands elftal ja
Romano Denneboom :roflol:

Het probleem met die jongen was dat hij enkel piekte in de kerstperiode. Zo gek was het dus niet dat jongens zoals Ruud afhaakten. :roflol:

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven