Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081

🙊

• #1.082

@ 2:45 :hahaha::bow:

• #1.084
Gakpinho en Dumfries zijn sowieso de grote sterren van dit elftal. Niet die druiloor centraal voorin. Denzel zou mijn kapitein zijn.

I rest my case! Wat een verschil met Dijk.

giphy (4).gif

Halve finales worden Duitsland-Frankrijk en Nederland-Zwitserland.

Sorry Spanje

• #1.086
Kan ik inzetten op het aantal "buitenspelletjes" vanavond?

Bijlagen

• offside.jpeg
    offside.jpeg
    91,2 KB · Weergaven: 17
  • #1.088
Pipo Inzaghi zou geen goal meer gemaakt hebben met deze VAR. Zelden een spits gezien die zo op het randje van buitenspel speelde. :emo:

• Like
Waarderingen: GruX
Duitsland-Nederland, Duitsland wint. Toni Kroos scoort de 2-1 in de 93e minuut en wordt heilig verklaard in Dld.

• #1.091
Ze hadden al een Kaiser, dus wat zou het worden bij Toni? :thinking:

CrBtd5uWEAAtTIl (1).jpeg

• #1.093
Ik denk dat de uiteindelijke winnaar uit het duel Spanje - Duitsland zal komen. Nu hoop ik toch een beetje op Spanje. Al is het nog afwachten of veel van die jonkies Duitsland overleven. Verder gun ik NL zeker een tweede titel. Al zie ik ze liever niet in de finale komen om uiteindelijk te verliezen. Want dat begint ook aardig aan te tikken.

Laatst bewerkt:
  • #1.095
Trouwens, even een vraag voor het panel hier. Waarom zien we op shirts geen enkele verwijzing naar het aantal gewonnen EKs? Ik vraag het even omdat Argentinië de CA afwerkt met een shirt dat in ieder geval verwijst naar hun laatste eindoverwinning.

Bij clubs zie we wel allerlei zaken op hun shirt. Van het Club WK tot het aan het aantal CL overwinningen. Uiteraard ook een ster per tien gewonnen landskampioenschappen.

Bijlagen

• Lautaro.jpg
    Lautaro.jpg
    147 KB · Weergaven: 16
  • FIFA WK.jpg
    FIFA WK.jpg
    119,2 KB · Weergaven: 13
  • CLs Madrid.jpg
    CLs Madrid.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 14
Trouwens, even een vraag voor het panel hier. Waarom zien we op shirts geen enkele verwijzing naar het aantal gewonnen EKs? Ik vraag het even omdat Argentinië de CA afwerkt met een shirt dat in ieder geval verwijst naar hun laatste eindoverwinning.

Bij clubs zie je soms wel allerlei zaken op hun shirt. Van wereldbeker voor clubs tot het aan CL overwinningen.
Niet inclusief genoeg? Niet eerlijk als iemand anders een grotere beker heeft en ermee loopt te pronken?

• #1.097

Bijlagen

• WK Sterretjes.jpg
    WK Sterretjes.jpg
    205,1 KB · Weergaven: 14
Ik word een beetje moe van al die plakkaten. Nog even en ze zien er uit als wielrenners. Waarom moet op t shirt ook telkens de wedstrijd en de datum staan? Verspilling ook, zo'n shirt kan dus nooit nog een keer gedragen worden tijdens een wedstrijd. Net als met die sokken kapot knippen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven