Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gakpinho en Dumfries zijn sowieso de grote sterren van dit elftal. Niet die druiloor centraal voorin. Denzel zou mijn kapitein zijn.
Beter ook op afgekeurde goals.Kan ik inzetten op het aantal "buitenspelletjes" vanavond?
En de finale?Halve finales worden Duitsland-Frankrijk en Nederland-Zwitserland.
Sorry Spanje
Dat denk ik ook ja. Spanje-Duitsland had de finale moeten zijn eigenlijk maar ja.Ik denk dat de uiteindelijke winnaar uit het duel Spanje - Duitsland zal komen.
Niet inclusief genoeg? Niet eerlijk als iemand anders een grotere beker heeft en ermee loopt te pronken?Trouwens, even een vraag voor het panel hier. Waarom zien we op shirts geen enkele verwijzing naar het aantal gewonnen EKs? Ik vraag het even omdat Argentinië de CA afwerkt met een shirt dat in ieder geval verwijst naar hun laatste eindoverwinning.
Bij clubs zie je soms wel allerlei zaken op hun shirt. Van wereldbeker voor clubs tot het aan CL overwinningen.
Voor het aantal gewonnen WKs staan er wel standaard sterren op het shirt.Niet inclusief genoeg? Niet eerlijk als iemand anders een grotere beker heeft en ermee loopt te pronken?
Dus sterren zijn inclusief? 🙃Voor het aantal gewonnen WKs staan er wel standaard sterren op het shirt.
Ster of rondje allemaal inclusief 🤣