MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Dit was toch niet door het oog van de naald lol. Minuut 15 t/m 45 was voor Turkije, de rest voor NL.

Denk wel dat Koeman nu écht niet meer onder Weghorst uit kan. Depay onder Weghorst, als 'ie er toch per se in moet staan.

Hij liep daar toevallig. Vindt hem normaal prima, maar vanavond kwam die zijn man niet voorbij. Ik vond weghorst leuk invallen en Depay op 10 stukken beter dan die jank gezicht. Bracht ook echt niks op die positie. Maar wel allemaal gestreden als leeuwen. Dat is ook wat waard voor Nederlands elftal ;-)
Zowel gakpo als simons werden in de eerste helft vakkundig uitgeschakeld door die Turken. Die hadden echt wel goed naar NL-Roe gekeken. Gakpo continu dubbele of zelfs driedubbele dekking. Simons was wel echt matig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Geen grote mond, anders ga je vanavond met blote voeten naar bed !
Ga je mij slaan met jouw wandelstok?

Jordan.png

Gakpo heeft die hele bal niet aangeraakt
Hij creëerde ruimte voor de bal.

Eddie Murphy Laughing GIF

Knap hoor, op deze manier de wedstrijd kantelen.

Ik zou de volgende keer wel met Weghorst beginnen en Depay erachter ipv Xavi en Ake naast De Vrij met Van de Ven op linksback.

Mooi hoe van de Ven gelijk weer opstond na die tackle

• #1.265
Aké is duidelijk nog steeds niet 100% fit. Anders ga je toch geen linksachter wisselen op dat moment in de wedstrijd?

Malen of Zierikzee in de spits en weghorst als invaller.

• #1.268

:roflol:

De kleine heeft wel pit. Maar goed, hij dacht duidelijk de bal nog te kunnen raken. Je ziet aan zijn voet dat hij de bal van richting wou veranderen.

Laatst bewerkt:
Mooi hoe van de Ven gelijk weer opstond na die tackle
Die had ik met zijn snelheid al veel eerder tegen blondie gezet. Fysiek en snelheid was de de baas geweest.
Knap hoor, op deze manier de wedstrijd kantelen.

Ik zou de volgende keer wel met Weghorst beginnen en Depay erachter ipv Xavi en Ake naast De Vrij met Van de Ven op linksback.
Ik vond onze aanvoerder veel op duels verliezen tegen man die kop kleiner is. Ramos zou dit soort wedstrijden 1 op 1 zijn man kapot maken. Daarom ook liever ake centraal. Wat een beest is dat verdedigend.

• #1.272
Dat Koeman dat allemaal niet lijkt te zien. Ik zie hem nog in staat om tactisch omhoog te falen naar een EK overwinning. :emo:

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: GruX
Zirkzee speelde best angstig, dan heb ik liever Malen(dat zei ik al eerder) rechtsvoor en Weghorst in de spits

Zirkzee verdient zeker eens kans in Oranje op zeer korte termijn maar ik zou in een halve finale sowieso niet gaan experimenteren met een basisdebutant, lol. Zo dom is Koeman gelukkig ook niet.

Slechter dan Depay kan ook niet. En weghorst in de basis stelt altijd teleur

• Like
Waarderingen: GruX
Ligt het aan mij, of oogt Bergwijn wat te zwaar ?

Kunnen jullie mij helpen met 4 topscoorders voor de halve finales? Ik kom niet verder dan Gakpo 😅

Bellingham, Kane en Ruiz met 2 goals..

• #1.279

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven