Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Die Engelse zin dit jaar wel echt zo beroerd..
‘t Is vooral Southgate die niet kan omgaan met zijn luxeprobleem vooraan. Nu valt hij tactisch compleet door de mand.

‘k Vind het eigenlijk maar vier matige trainers die de halve finale bereikten. Fuente geef ik nog het voordeel van de twijfel, maar die wissels sloegen echt nergens op.

Deschamps had, net zoals de Spanjaarden, drie toernooien op een rij kunnen winnen met het materiaal dat doorheen de jaren beschikbaar was.
OPROTTEN!

Geen idee wat ik zou moeten doen als we van de Engelsen winnen.

Nog meer voetbalhumor.

‘t Is vooral Southgate die niet kan omgaan met zijn luxeprobleem vooraan. Nu valt hij tactisch compleet door de mand.

‘k Vind het eigenlijk maar vier matige trainers die de halve finale bereikten. Fuente geef ik nog het voordeel van de twijfel, maar die wissels sloegen echt nergens op.

Deschamps had, net zoals de Spanjaarden, drie toernooien op een rij kunnen winnen met het materiaal dat doorheen de jaren beschikbaar was.

OPROTTEN!
En Koeman gaat door🤣🤣🤣 Ook al zou die EK winnen. Vindt het geen bijzondere coach, althans niet zijn opstellingen. Te veel vaste jongen, waar toch betere voor aandienen.

• #1.310
Koeman?

Rory Reid Omg GIF by AutoTraderUK

Is het nu voor het eerst in 20 jaar dat we in de halve finale staan?

En hoe zit dat met de stadion plekken? Ik hoorde ergens dat Nederlander wegens goed gedrag een bepaald gedeelte krijgen?

Intro vij een vorige kwartfinale van Nederland, met een rol voor Koeman.

Hoop dat het geen slaapverwekkende eerste helft wordt omdat beide ploegen de kat uit de boom kijken.

• #1.316
– Spanje wil 100% balbezit
– Frankrijk wil de bal niet

images.jpeg

• #1.317
Hé, Didier...

• #1.318

Hoop dat het geen slaapverwekkende eerste helft wordt omdat beide ploegen de kat uit de boom kijken.
Daar plan ik wel op.
Dan verlenging na 1,1 en penalty's.

Ik ben zwaar voor de Golden Goal.
En 2x30 min op toernooi is ook lang genoeg. Dan verlenging tot Goal.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven