- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ik wil helemaal geen verlenging of penalties, doe maar Russisch roulette ofzo.Maar je wilt geen penalty’s tegen Engeland, in real life.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil helemaal geen verlenging of penalties, doe maar Russisch roulette ofzo.Maar je wilt geen penalty’s tegen Engeland, in real life.
‘t Is vooral Southgate die niet kan omgaan met zijn luxeprobleem vooraan. Nu valt hij tactisch compleet door de mand.
OPROTTEN!
Heb ik vrijdag en zaterdag een keer voetbal zitten kijken, is het nu wel ff afkicken.Val ons niet lastig, joh. Dit is een ernstig topic.
En Koeman gaat door🤣🤣🤣 Ook al zou die EK winnen. Vindt het geen bijzondere coach, althans niet zijn opstellingen. Te veel vaste jongen, waar toch betere voor aandienen.‘t Is vooral Southgate die niet kan omgaan met zijn luxeprobleem vooraan. Nu valt hij tactisch compleet door de mand.
‘k Vind het eigenlijk maar vier matige trainers die de halve finale bereikten. Fuente geef ik nog het voordeel van de twijfel, maar die wissels sloegen echt nergens op.
Deschamps had, net zoals de Spanjaarden, drie toernooien op een rij kunnen winnen met het materiaal dat doorheen de jaren beschikbaar was.
OPROTTEN!
Vertel! Ik zie dat het wat met je doet!
Totaal niet.
Daar plan ik wel op.Hoop dat het geen slaapverwekkende eerste helft wordt omdat beide ploegen de kat uit de boom kijken.