Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.283

De laatste zin is wel ietwat ironisch komende van hem. WK 78? Niet meegaan omdat er wat geneuzel over sponsorgeld was. 🤣

• #1.284
EK24.jpg

Zeg het maar, jongens! Wat is jullie verwachting en voorkeur.

Beide 2-1

• #1.286
Ik denk dat Nederland in een mogelijke finale meer kans maakt tegen Frankrijk.

Ik hou heel graag willen dat ONS ORANJE in de finale zou komen maar heel eerlijk gezegd zie ik ze niet winnen van die kut Engelsen

Finale wordt Spanje - Nederland, maar ik hoop op Frankrijk

EK24.jpg

Zeg het maar, jongens! Wat is jullie verwachting en voorkeur.
Voorkeur: geen verlenging, geen pingels!

Verwachting: Spanje - Nederland. Spanje omdat het tot nu toe de betere ploeg lijkt, Nederland omdat het minder slecht dan Engeland lijkt en een beetje hoop.

• #1.293
Engeland? Ken haar niet.

Wel een partij met twee koppige trainers die blijven vasthouden aan hun ding. :emo: Ik maak me wel wat zorgen over Dijk tegen Engeland, want hij zal spelen terwijl hij uit vorm is.

2-1 Nederland zie ik ook nog wel gebeuren. Die Engelse zin dit jaar wel echt zo beroerd..
Ik gok op penalty's 😋
Al die ophef over die wedstrijd die Nederland verloren had. Maar juist door die wedstrijd komen ze toch veel handiger uit? Strategisch gewoon een goede zet. De vorige wedstrijd en deze wedstrijd?

• Like
Waarderingen: GruX
Ik gok op penalty's 😋
Al die ophef over die wedstrijd die Nederland verloren had. Maar juist door die wedstrijd komen ze toch veel handiger uit? Strategisch gewoon een goede zet. De vorige wedstrijd en deze wedstrijd?
Heb je de penalty's van Engeland gezien ?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven