MuscleMeat

El Clásico 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

adios-bitches.gif

Tegen zulke atletische spelers heeft messi geen schijn van kans, denk dat die ook totaal door de mand zou vallen in de premier league.

La liga staat ook bekend om zijn schoppers. Kijk eens voor de fun naar wedstrijd stats in de liga. Hoeveel kaarten er wel niet getrokken worden per game

La liga staat ook bekend om zijn schoppers. Kijk eens voor de fun naar wedstrijd stats in de liga. Hoeveel kaarten er wel niet getrokken worden per game

Check die tackle van Gerrard gisteren als voorbeeld. Premier league is fysiek echt wel wat zwaarder. Zoals die er soms in klappen. Kan niet wachten in mei liverpool - everton live mee te maken :D

Engelse clubjes worden al weggespeeld als ze tegen het Ajax van Siem de Jong spelen. Laat staan als ze tegen het Barça van Messi spelen. EPL is maar een matige competitie. Redelijk vermakelijk maar kwalitatief belabberd.

Engelse clubjes worden al weggespeeld als ze tegen het Ajax van Siem de Jong spelen. Laat staan als ze tegen het Barça van Messi spelen. EPL is maar een matige competitie. Redelijk vermakelijk maar kwalitatief belabberd.

Toch is de Premier League fysiek wel wat zwaarder dan Spaanse competitie imo. Zal in Spanje beter gevoetbald worden maar de kracht en fysieke strijd die je ziet in Engelse competitie wedstrijden vind je nergens anders. Denk ook serieus als je Ajax of PSV in de Premier League neerzet ze hooguit 7e worden ofzo. Desondanks denk ik ook wel dat Real Man u van de mat gaat vegen. Man u was gisteren ook echt zeer matig tegen Fulham.

Dont forget dinsdag!

Nog weinig Clásico koorts bij Ruud en consorten

Mijn gevoel zegt dat Real gaat winnen.

• Topic Starter Topic Starter
In

Hnnnnnnnggggggg

barca tijdperk is voorbij

Tik tik tik voetbal is voorbij idd.

xavi is oud, puyol is oud, dani alves heeft er geen zin meer in, Valdes kapt er ook mee, fabregas is gefrustreerd en Pique is te lang en sloom om Ronaldo bij te houden.

barca dun goofed.

Ben benieuwd wat het spelbeeld zal worden a.s. zaterdag

Ik denk niet dat Real met de sterkste opstelling gaat spelen.

Dinsdag wacht manu al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven