- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb mezelf voorgenomen om volgende week vrijdag eindelijk eens foto's te nemen en hier op te zetten. Ik ga hier een kort cutlogje neer te zetten als motivatie en om de laatste fase van mijn cut te ondersteunen. Ik ga me iedere ochtend wegen, ook al maakt dat minder uit dan de spiegel natuurlijk.
Stats:
111.6kg(net gewogen)
1m94-5, zou het nog eens moeten laten meten.
8-9jaar training
bf +-12%, wil gewoon die onderste abs er helemaal nog door.
Mijn dieet is quasi puur kwark/magere melk aangevuld met +-10gram visolie per dag, fruit/groenten(meestal in een soepje) en veel water en cola light. S'avonds een omelet van 6-12 eieren. Neem lactobacterieen voor betere vertering van de melksuikers, werkt prima.
Trainingsschema(al hoewel het meer met de losse vinger is dan echt een schema) is al een tijdje quasi puur explosiviteit, lijkt nergens op een bb-schema maar kom. Geen isolatie, puur compounds en veel explosief werk, MMA/vechtsport gericht. Mijn armen en benen lopen stevig wat achter op bv torso/traps/schouders.
Mijn schema voor straks
Burpee chins(bw): ladder
dumbbell snatches: 3*6*38kg elk hand met 30 seconden rust, geen zwaardere dumbbells in de gym
Complex: DL/BOR/Hang Clean/MP/Lunges/GM's elk 6 reps, geen rust tussen de oefeningen, 1 minuut rust tussen de sets, 3 in totaal, 30 kg.
Wat rondjes bareknuckle krachtstoten op de zak.
Finito, saunatje pakken met litertje magere melk en daarna zonnebank.
supplementen: veel visolie, multivit, zink+selenium, vit D3 + calcium
Stats:
111.6kg(net gewogen)
1m94-5, zou het nog eens moeten laten meten.
8-9jaar training
bf +-12%, wil gewoon die onderste abs er helemaal nog door.
Mijn dieet is quasi puur kwark/magere melk aangevuld met +-10gram visolie per dag, fruit/groenten(meestal in een soepje) en veel water en cola light. S'avonds een omelet van 6-12 eieren. Neem lactobacterieen voor betere vertering van de melksuikers, werkt prima.
Trainingsschema(al hoewel het meer met de losse vinger is dan echt een schema) is al een tijdje quasi puur explosiviteit, lijkt nergens op een bb-schema maar kom. Geen isolatie, puur compounds en veel explosief werk, MMA/vechtsport gericht. Mijn armen en benen lopen stevig wat achter op bv torso/traps/schouders.
Mijn schema voor straks
Burpee chins(bw): ladder
dumbbell snatches: 3*6*38kg elk hand met 30 seconden rust, geen zwaardere dumbbells in de gym

Complex: DL/BOR/Hang Clean/MP/Lunges/GM's elk 6 reps, geen rust tussen de oefeningen, 1 minuut rust tussen de sets, 3 in totaal, 30 kg.
Wat rondjes bareknuckle krachtstoten op de zak.
Finito, saunatje pakken met litertje magere melk en daarna zonnebank.
supplementen: veel visolie, multivit, zink+selenium, vit D3 + calcium