Fitness Seller

El Loco Calyptico cut-to-photo-quality logje

Calyptus

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.426
Lengte
1m97
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Ik heb mezelf voorgenomen om volgende week vrijdag eindelijk eens foto's te nemen en hier op te zetten. Ik ga hier een kort cutlogje neer te zetten als motivatie en om de laatste fase van mijn cut te ondersteunen. Ik ga me iedere ochtend wegen, ook al maakt dat minder uit dan de spiegel natuurlijk.

Stats:
111.6kg(net gewogen)
1m94-5, zou het nog eens moeten laten meten.
8-9jaar training
bf +-12%, wil gewoon die onderste abs er helemaal nog door.

Mijn dieet is quasi puur kwark/magere melk aangevuld met +-10gram visolie per dag, fruit/groenten(meestal in een soepje) en veel water en cola light. S'avonds een omelet van 6-12 eieren. Neem lactobacterieen voor betere vertering van de melksuikers, werkt prima.

Trainingsschema(al hoewel het meer met de losse vinger is dan echt een schema) is al een tijdje quasi puur explosiviteit, lijkt nergens op een bb-schema maar kom. Geen isolatie, puur compounds en veel explosief werk, MMA/vechtsport gericht. Mijn armen en benen lopen stevig wat achter op bv torso/traps/schouders.

Mijn schema voor straks

Burpee chins(bw): ladder
dumbbell snatches: 3*6*38kg elk hand met 30 seconden rust, geen zwaardere dumbbells in de gym :(
Complex: DL/BOR/Hang Clean/MP/Lunges/GM's elk 6 reps, geen rust tussen de oefeningen, 1 minuut rust tussen de sets, 3 in totaal, 30 kg.
Wat rondjes bareknuckle krachtstoten op de zak.

Finito, saunatje pakken met litertje magere melk en daarna zonnebank.

supplementen: veel visolie, multivit, zink+selenium, vit D3 + calcium

Succes Calyptus, jij komt er wel!

Interessant, succes.

• Topic Starter Topic Starter
Training naar morgen doorgeschoven door treinstaking en slechte weer.

Vandaag dan maar even biceps geisoleerd thuis op zn doggcrapp's, 15/5/3*27.5kg dumbbell curl(heb maar gewicht genoeg voor 1 hand, moet de rest van mn schijven eens zoeken), en 3*6 1armed push-ups per hand(borst raakt de grond, geen 2cm rom bullshit), en wat high rep setjes met voeten op 1 meter hoog.

Loop al heel de dag met honger, ik hoop dat het resultaat er mag zijn binnen weekenhalf. Al 12 liter vocht binnen vandaag, ga ik nog 2 liter water en een liter melk bijdoen.

ziet er leuk uit om te volgen succes

gewicht: 110.2kg. Toon al wat scherper, het vocht van het eten/drank van dit weekend is ongeveer weg.

109.6kg. Blijft goed doorgaan, nu zal de grootste rek er wel uitzijn.

Vandaag wat cardio, veel setjes updrokken en biceps alla DC

Welke cardio doe je ? Veel lopen zeker ?

Niet lopen, mijn enkel is op dit moment terug naar de zak, ook al is het aan de beterhand. 1 misstap is terug bij af. Trouwens kan ik toch niet langer als 2-3 km lopen voor ik kuitkramp heb, ik moet eens nieuwe loopschoenen aanschaffen, maar vind die maar eens in België voor maat 48.5.

Koorddansen, high rep burpees, of ik kan ook eens expirimenteren met dumbbell complexes. Hiit of tabata's.

Ik ben ook aan het cutten, 2x per week 40min op de rollen rijden met de fiets aan een hartslag van 145. Gaat goed zo.

Bij koorddansen heb ik problemen om een continue hartslag te houden.

Je bent wel loeizwaar voor een vechtsporter zeg! Doe je ook wedstrijden? Wat zijn trouwens burpeechins? Burpees met een chin ipv sprong?

Succes met het laatste beetje cutten!

Ga je je gewicht kunnen vasthouden na je cut, omdat je voedingsschema fel onder onderhoud lijkt en verlies je niet te veel spiermassa door zo zwaar te cutten?

Ik ben ook aan het cutten, 2x per week 40min op de rollen rijden met de fiets aan een hartslag van 145. Gaat goed zo.

Bij koorddansen heb ik problemen om een continue hartslag te houden.

Ik kijk niet naar hartslag. Ik stop als ik buiten adem ben/kotsneigingen heb dus ja :D

Je bent wel loeizwaar voor een vechtsporter zeg! Doe je ook wedstrijden? Wat zijn trouwens burpeechins? Burpees met een chin ipv sprong?

Succes met het laatste beetje cutten!

Is al een tijdje geleden dat ik nog gevochten heb, en toen was ik toch een kg of 8 minder zwaar. Ik nog zien hoe ik vechtsport met mn werk/sociaal leven kan combineren voor ik ms terug wedstrijden draai. En trouwens weet ik nog niet welke. Boksen vind ik geen **** meer aan, muay thai blesseer ik me constant, MMA is hier nergens een goede gym in de buurt te vinden.

Freestyle/grieks-romeins worstelen zal het ws worden, als ik verhuis(mei) heb ik een gym om 5 minuutjes rijden.

Burpees chins is inderdaad wat je denkt.

Ga je je gewicht kunnen vasthouden na je cut, omdat je voedingsschema fel onder onderhoud lijkt en verlies je niet te veel spiermassa door zo zwaar te cutten?

Maakt me niet veel uit, ik wil gewoon er top fit uitzien eerst, daarna kan ik er toch terug massa bijtrainen. Aankomen is voor mij geen enkel probleem, ik kan eten als een paard, cutten daarentegen...

Laatst bewerkt:
DC DBC: 14/6/4 op 29kg. Ik denk dat dat zo een pr is(qua reps), lang geen DBC's gedaan, enkel compounds :D

Laatst bewerkt:
107.5kg deze morgen. Freaky, blijft hard zakken, ik had wel een gortdroge bek en zelfs koppijn, dus ik verwacht morgen toch een beetje terug bij te zijn.

haha wel een vreemd dieet, geen complexe carbs of niets? :D
wel een beetje een lactose freak met die melk, maar je stats liegen er in elk geval niet om, succes met die cut :thumb:

btw hoe lang ben je bezig met die complexes?

haha wel een vreemd dieet, geen complexe carbs of niets? :D
wel een beetje een lactose freak met die melk, maar je stats liegen er in elk geval niet om, succes met die cut :thumb:

btw hoe lang ben je bezig met die complexes?

Geen complexe carbs nee. Tenzij die in lijnzaad zitten.

Ik haat strikt dieeten met vanalles en nog wat uitgeplant, hou ik nooit vol. Dit werkt, voor mij, beter.

Complexes duren nog geen 10 minuten, maar je bent wel bekaf vol verzuring achteraf. Al begint mn conditie nu wat bij te trekken, straks ga ik het gewicht verhogen.

Terug
Naar boven