MuscleMeat

El Loco Calyptico cut-to-photo-quality logje

• Topic Starter Topic Starter
Loop rond met een gewicht van 111.2kg btw, overdag dan. Dat was weekje geleden toch 114-115kg. Grote verschil is dat het nu vooral vocht in de vorm van water/soep/cola light/melk is ipv eten :D

Toch ben ik niet tevreden met de voorruitgang in de spiegel. Moet nog een pak af voor de zomer. Vooral onderkant buikspieren/heupen/kont en het mag ook wat droger aan mn t**ten en bovenarmen

ah, powerclean&press met 100kg, alles daarboven lukt compleet niks met clean. 105kg krijg ik niet hoger dan mn borst

4 rondjes van mn circuit op 40kg gelukt, conditie stijgt zienderogen.

push press, strikte press of jerk?

push press. Strikt press zit mn max ook rond de 100kg(90kg 3rm), maar dat is al een tijdje geleden, zeker als ik niet meer zo fris zit en in de cut ga ik dat niet riskeren.

Moest hele dag werken dus deze ochtend niet gewogen, kwam net thuis met een gewicht van 114.9kg, met kleren aan wel. No id hoe ik dat geflikt heb, zoveel heb ik toch niet gegeten.

Ik ben benieuwd naar je foto's Angelo. Train je nog altijd in Fitland?
Hoe is het voor de rest? Ben je al aan het werk of zit je nog op school?

Ik ben benieuwd naar je foto's Angelo. Train je nog altijd in Fitland?
Hoe is het voor de rest? Ben je al aan het werk of zit je nog op school?

ah pierre, alles goed? :D Eind deze maand ga ik terug thuistrainen en in mei samenwonen in beveren. Binnekort werk in security.

Enkel is nog altijd naar de zak, was net terug 2 weken begonnen met boksen en er laat iemand een handschoen aan de zijkant van de ring liggen terwijl ik aan het sparren ben. Ik trap er natuurlijk op en slaag mn poot weer om, mn enkel weer ko.

Hoe gaat de 100m?

Oh ja, en update, 109kg, heb wat geknosseld dit weekend, dus ik zal een tandje bij moete steken als ik er nog iets van wil maken.

Zaterdag trek ik zowieso de foto's, ook al is de cut nog niet compleet. Ergens april ga ik dan nog eens 2 weken strenger cutten, en lipostabil gebruiken voor mijn lipomen(onderhuidse vetgezwelletjes, vooral als ik droger sta worden ze zichtbaarder, oogt niet). Het is dat of laten uitsnijden, ik kies voor lipostabil :D.

Laatst bewerkt:
ah pierre, alles goed? :D Eind deze maand ga ik terug thuistrainen en in mei samenwonen in beveren. Binnekort werk in security.

Met mij is alles goed, volop bezig hé met trainen en opleiding.
Zijt ge dan klaar met uw studies? In Beveren gaan wonen jong, is uw vriendin van Beveren misschien

Enkel is nog altijd naar de zak, was net terug 2 weken begonnen met boksen en er laat iemand een handschoen aan de zijkant van de ring liggen terwijl ik aan het sparren ben. Ik trap er natuurlijk op en slaag mn poot weer om, mn enkel weer ko.

Typisch u of nie:p. Das wel klote dat uwen enkel terug naar de zak is.

Hoe gaat de 100m?

Met de sprint gaat alles goed, ik ben gepromoveerd van trainingsgroep bij aanvang van het nieuwe seizoen. Indoor viel mee, maar ik kijk vooral uit naar het outdoorseizoen. Ik ben vooral benieuwd of het harde werk gaat lonen of ik nog een seizoen geduld zal moeten hebben(aanpassen aan nieuwe trainer en sprintgerichte krachttraining).De tijden die ik vorig seizoen heb gelopen waren ook naar behoren. Op de 100m heb ik 11,38 laten optekenen en op de 200m 23,16 maar op de 200 had ik geen ideale omstandigheden, ik veronderstel dat ik toch onder de 23 moet kunnen

Terug
Naar boven