AndroidHealthClinic

Elite member

Nino4565

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Hallo,
ik weet niet goed waar dit te plaatsen..
Dus sorry als ik mis ben!
Maar ik vroeg me af of het eigenlijk de moeite is om elite member te worden?
Daarom vraag ik aan mensen dat dat zijn wat zij er van vinden en of ze het aanraden..
Thx

Moved.

ik zou maar ja zeggen boys anders wordt big-t kwaad :D

volgens mij kost het geld, dus: "nee"

betalen doe je online alleen in webwinkels

ban voor starter20

he dun goofed

gewoon doen

Ik-zeg-doen.png

Misschien (politiek correct)

Dat ligt eraan..

OW k*t EricR leest mee,

JA, is het echt waard. En eric je bent echt cool man ;) haha die verhalen enzo die je verteld echt! pfffff.. dus

Laatst bewerkt:
Om als kloontje terug te komen schijnt t erg effectief te zijn dus ik zal wachten totdat je een keer gebanned bent ;)

Klonen kan verwijzen naar:

• Klonen (biologie), een kunstmatige wijze van reproductie, waarbij een identieke genetische kopie van een organisme wordt geproduceerd
  • Klonen (software), het maken van een één-op-één kopie van de harde schijf met behulp van een daarvoor geschikt programma
bron: wikipedia.

toen sniperx verbannen werd(of gewoon weg ging W/E). hebben mensen een 2de account aangemaakt en deden ze alsof ze sniperx waren. dat waren dus 'klonen'. sindsdien associëren mensen hier op dbb een 2de account met een kloon. dat klopt dus niet!

wou het even melden.:)

Klonen kan verwijzen naar:

• Klonen (biologie), een kunstmatige wijze van reproductie, waarbij een identieke genetische kopie van een organisme wordt geproduceerd
  • Klonen (software), het maken van een één-op-één kopie van de harde schijf met behulp van een daarvoor geschikt programma
bron: wikipedia.

toen sniperx verbannen werd(of gewoon weg ging W/E). hebben mensen een 2de account aangemaakt en deden ze alsof ze sniperx waren. dat waren dus 'klonen'. sindsdien associëren mensen hier op dbb een 2de account met een kloon. dat klopt dus niet!

wou het even melden.:)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kloon_(internet)

Ja zeker doen! Wat ook mooi mgenomen is, is dat 85% van DBB op het donkerblauwe naam kleurtje geilt :):):):):)

Wat kan je met een Elite membership eigenlijk meer?

Terug
Naar boven