XXL Nutrition

Elite member

welke e books staan er allemaal tussen???

''Steun Big-T in zijn hopeloze spaaractie voor een nieuwe BMW 7 serie'' :D

Vooruit maar, om Big T een financieel steuntje in de rug te geven zodat hij zijn nieuwe BMW 7 serie kan aanschaffen hehe. :D;)

Ik heb het geld zo net overgemaakt en nu nog wachten op de Elite membership. :)

Laatst bewerkt:
Nog steeds geen 7 serie nodig, maar bedankt, we zullen het nuttig besteden. :thumbup:

Het geld is van mijn rekening afgeschreven, dat betekent dat je het hebt ontvangen. :)
Dat is sneller dan had ik verwacht.

Laatst bewerkt:
Ik vind het beetje te duur, voor het beetje spammen dat ik hier doe. Dus in mijn ogen is het overbodig. En als ik het zou doen, zou ik het doen om het board te 'sponseren'.

We geven een 100% geld terug garantie bij ontevredenheid in de eerste 3 mnd. Betalen gaat via Paypal of overschrijving.

Hoe zit het dan als je eenmaal die e-books gedownload hebt? Kun je toch misbruik van maken door deze te downloaden en dan geld terug te vragen?

Vind het zelf beetje 'cheap' omdat te doen maar vroeg het me wel af als erom gevraagd wordt :p

Dude, u serious?Met 40 piek in m'n zak ga ik de deur niet eens uit.:roflol:

Mr. Big-spender hier... Snap niet wat jij met meer dan 40 euro op stap doet. Heb genoeg leuke stap avonden gehad met 10-20 euro. Ben dan ook maar een studentje die moet letten op zijn geld maar 40+ euro is wel veel geld.

Misschien als je zelden op stap gaat en er echt voor wilt gaan en alleen maar dure drankjes koopt, dan misschien. Maar ging voorheen bijna elke week en lust graag bier wat vaak goedkoop is ( 13 bier voor 10 euro in sommige cafe's ).

Mr. Big-spender hier... Snap niet wat jij met meer dan 40 euro op stap doet. Heb genoeg leuke stap avonden gehad met 10-20 euro. Ben dan ook maar een studentje die moet letten op zijn geld maar 40+ euro is wel veel geld.

Misschien als je zelden op stap gaat en er echt voor wilt gaan en alleen maar dure drankjes koopt, dan misschien. Maar ging voorheen bijna elke week en lust graag bier wat vaak goedkoop is ( 13 bier voor 10 euro in sommige cafe's ).

Ieder mens heeft behoefte aan aandacht en sommige doen dat nou eenmaal graag door te laten zien van kijk mij is veel geld uitgeven aan drank of kijk mij eens helemaal lam zijn.
Die vertellen je ook met trots en passie hoe erg ze naar de klote waren het weekend.

Als je aan dat soort mensen vraagt waarom doe je dat krijg je een antwoord als "dat is leven man"

Hoe zit het dan als je eenmaal die e-books gedownload hebt? Kun je toch misbruik van maken door deze te downloaden en dan geld terug te vragen?

Vind het zelf beetje 'cheap' omdat te doen maar vroeg het me wel af als erom gevraagd wordt :p

We hebben zelden leden die binnen de 3 maanden na aankoop alweer willen annuleren, omdat de meesten het ook meer zien als donatie dan als aankoop.

Maar je kan dus tot 3 maanden na betaling annuleren. De ebooks kan je dan behouden.

Klopt het ook dat je dan geen kaarten meer krijgt?

Vond het al vreemd ;)

Hij is snel, die Eric :roflol:

Terug
Naar boven