Fitness Seller

Wordt BB een “elite” sport?

Bezoekers in dit topic

Dat heeft ook te maken met het wel of niet wonen in een meer geïndustrialiseerde samenleving en hoe en wat er getest wordt.

Het gemiddeld genomen hoge IQ onder sommige groepen Joden wordt iirc soms deels verklaard door het feit dat studie (van de Schrift) in hoog aanzien staat en dat men vaak werd uitgesloten van gildes en zich daarmee op oa de "vrije beroepen" en handel moest richten.

Ook culturele verschillen geven een groot effect.
Hoe kan het dan dat bepaalde volkeren die hier al generaties zitten nog steeds zo laag blijven scoren?

We gaan offtopic.
 
Belastingvoordeel bedoel je?

Heb het niet eens over miljoenen bedrijven die belastingvoordelen hebben.

Een advocaat maakt zich ook niet druk waar hij gaat tanken en wat de prijzen zijn, die laat zijn uurtarief wel lekker mee liften.
 
Een advocaat bestaat niet.

Er zijn behowat eenpitters, kleine kantoren, sociale advocatuur die geen enorme inkomsten hebben. Daar moeten ook nog kantoorkosten vanaf.

Hiddema ging vaak met OV.
 
De Europese wetgeving speelt een grote rol in de prijs voor biologische en ecologische voedingsproducten.
In Hoorn heb je de agri-kas-bouw daar worden 100% biologische en 100% ecologische groente verbouwd.
Echter deze krijgen niet het keurmerk biologisch omdat de wortel niet in de aarde staan maar in stromend water hangen.
De Spaanse puntpaprika bijvoorbeeld is gesubsidieerd door de EU en is ongeveer 80% biologisch. Deze vind je hoofdzakelijk in de schappen bij de supermarkt. En je betaald er meer voor. Ernaast kan dan best de de veel goedkopere puntpaprika uit de agripoort van Hoorn liggen als niet biologisch. ZO snappen we het nog. Puur vanwege het feit dat de wortels niet in de aarde staan.
 
Een advocaat bestaat niet.

Er zijn behowat eenpitters, kleine kantoren, sociale advocatuur die geen enorme inkomsten hebben. Daar moeten ook nog kantoorkosten vanaf.

Hiddema ging vaak met OV.
1651486293307.jpg
 

Als kind al van mijn oma leren eten. Ze dacht, ik laat het hem even proeven, lust hij toch niet. Tegendeel was waar. Toen ze niet keek lepelde ik een grote hoeveelheid weg als vla.. :roflol:

Mama was niet zo blij dat ik met mijn 3 jaar oud al dronken was. :roflol:

Tot zo ver mijn zinvolle bijdrage aan deze discussie. :thumbup:
 
Als kind al van mijn oma leren eten. Ze dacht, ik laat het hem even proeven, lust hij toch niet. Tegendeel was waar. Toen ze niet keek lepelde ik een grote hoeveelheid weg als vla.. :roflol:

Mama was niet zo blij dat ik met mijn 3 jaar oud al dronken was. :roflol:

Tot zo ver mijn zinvolle bijdrage aan deze discussie. :thumbup:
Enige bericht die ik heb gelezen dus maak je maar niet druk!
 
Ik bedoel dat grote bedrijven lak hebben aan prijsstijgingen omdat het ze toch niks uitmaakt, tanken ze gewoon daar waar het makkelijkst is. Naar hun dienst is blijkbaar altijd vraag en werk.

De kleinere inkomens en ondernemers zullen er meer last van hebben, de grote niet. Zo werkt de wereld bedoel je ;)
Nee.

Grote bedrijven hebben heel veel last van prijsstijgingen in dit geval,vooral die in het midden van de keten. De stijging begin nu bij de grondstoffen en energie, dus beweegt door de keten naar de eindklant.

De meeste bedrijven hebben contracten en prijsafspraken voor vaste periodes. Veel bedrijven in de keten hebben verhogingen moeten slikken terwijl de Albert Heijn niet meer ging betalen. Als je marge maar een paar procent is, maak je zo snel verlies.

Dat mensen met lage inkomens minder over hebben om prijsstijging op te vangen is helemaal waar.

Daarnaast is het ook gewoon jouw pensioenfonds dat investeert en die winsten nodig heeft om je straks uit te betalen. Als je in Nederland niet rijk bent, ben je alsnog eens van de 10% rijksten op aarde.
 
Nee.

Grote bedrijven hebben heel veel last van prijsstijgingen in dit geval,vooral die in het midden van de keten. De stijging begin nu bij de grondstoffen en energie, dus beweegt door de keten naar de eindklant.

De meeste bedrijven hebben contracten en prijsafspraken voor vaste periodes. Veel bedrijven in de keten hebben verhogingen moeten slikken terwijl de Albert Heijn niet meer ging betalen. Als je marge maar een paar procent is, maak je zo snel verlies.

Dat mensen met lage inkomens minder over hebben om prijsstijging op te vangen is helemaal waar.

Daarnaast is het ook gewoon jouw pensioenfonds dat investeert en die winsten nodig heeft om je straks uit te betalen. Als je in Nederland niet rijk bent, ben je alsnog eens van de 10% rijksten op aarde.

Zullen de grote bedrijven dus minder winst over gaan houden dit jaar en hun topmanagers wat minder gaan belonen?
 
Zullen de grote bedrijven dus minder winst over gaan houden dit jaar en hun topmanagers wat minder gaan belonen?
Ze gaan veel minder winst maken. Maar er zijn natuurlijk altijd weer topmanagers die toch een achterlijke bonus weten te krijgen.
 
Als ik trouwens de gemiddelde bodybuilder, sterkste man of powerlifter spreek dan heb ik niet het idee dat ik met elite mensen te doen heb. Bij elite denk ik eerder aan mensen die naar een tennis of golfbaan gaan.
 
Als ik trouwens de gemiddelde bodybuilder, sterkste man of powerlifter spreek dan heb ik niet het idee dat ik met elite mensen te doen heb. Bij elite denk ik eerder aan mensen die naar een tennis of golfbaan gaan.
Train jij dan nooit met polo aan joh?
 
Over Elite gesproken, Alex soze is helaas weer vrij.
 
Wat voor klein stukkie vlees haal jij bij de Jumbo dat €26 kost?
€26 is ongeveer de kilo prijs van een côte de boeuf (rib steak) bij de Makro of Sligro...

Ik weet dat ze tegenwoordig ook mooie stukken zoals entrecote, ossenhaas, côte de boeuf, picanha, etc, verkopen bij sommige supermarkten, maar die prijzen zijn A belachelijk hoog en B is de kwaliteit vaak ook nog meh..

De prijzen van Hollandse (keur)slagers zijn al helemaal retarded. Net als visboeren trouwens. 50 of 60+ eu de kilo voor een mooi stuk vlees. Tiger prawns voor 40+ de kilo. Zalmfilet 35 tot 40+ de kilo.

Koekoek.
Was wat kalkoen en mager gehakt. Echt absurd.
 
Back
Naar boven