Fitness Seller

Elite member

Dat zei ruud111!

Mr. Big-spender hier... Snap niet wat jij met meer dan 40 euro op stap doet. Heb genoeg leuke stap avonden gehad met 10-20 euro. Ben dan ook maar een studentje die moet letten op zijn geld maar 40+ euro is wel veel geld.

Misschien als je zelden op stap gaat en er echt voor wilt gaan en alleen maar dure drankjes koopt, dan misschien. Maar ging voorheen bijna elke week en lust graag bier wat vaak goedkoop is ( 13 bier voor 10 euro in sommige cafe's ).

Tsss mister non-spender hier, ik weet niet in wat voor paupertenten jij komt maar ik ken geen een kroeg waar je 13 bier voor een tientje krijgt.
Bovendien lust ik geeneens bier, ik drink alleen baco en als ik ga stappen tik ik er gerust een stuk of 20-30 weg onder het genot van een paar dikke lijnen sos dus met die 4 tientjes van je kom ik niet ver.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 18:05 ----------

DBB's grootste leugenaar!:p

Voor de duidelijkheid, een kaart vervalt na 1 jaar en dat kan dus betekenen dat iemand in totaal meer dan 7 kaarten vergaart. Een permban geldt voor 7 rode kaarten binnen een jaar of bij overtredingen die direct tot een permban leiden.

Voor de duidelijkheid, een kaart vervalt na 1 jaar en dat kan dus betekenen dat iemand in totaal meer dan 7 kaarten vergaart. Een permban geldt voor 7 rode kaarten binnen een jaar of bij overtredingen die direct tot een permban leiden.

voorbeelden?

Tsss mister non-spender hier, ik weet niet in wat voor paupertenten jij komt maar ik ken geen een kroeg waar je 13 bier voor een tientje krijgt.
Bovendien lust ik geeneens bier, ik drink alleen baco en als ik ga stappen tik ik er gerust een stuk of 20-30 weg onder het genot van een paar dikke lijnen sos dus met die 4 tientjes van je kom ik niet ver.

Ah, verschil tussen ons 2 is dat ik niet onder de invloed hoef te zijn van cocaïne of een overvloed van alcohol. Daarnaast kies je ook nog eens een duur mixdrankje die je als een gek achter over slaat.

Precies wat die gast met die Gorden Gekko/Michael Douglas pic zei dus...

Woon in Eindhoven dus ga gewoon stappen in Stratum waar veel studenten komen dus dan heb je dat soort deals als '' 13 bier voor 10 euro '' om meer mensen te lokken. Niets paupers aan, deel van de economie lijkt mij zo.

Ah, verschil tussen ons 2 is dat ik niet onder de invloed hoef te zijn van cocaïne of een overvloed van alcohol. Daarnaast kies je ook nog eens een duur mixdrankje die je als een gek achter over slaat.

Precies wat die gast met die Gorden Gekko/Michael Douglas pic zei dus...

Woon in Eindhoven dus ga gewoon stappen in Stratum waar veel studenten komen dus dan heb je dat soort deals als '' 13 bier voor 10 euro '' om meer mensen te lokken. Niets paupers aan, deel van de economie lijkt mij zo.

Wat bazel je nou man?Gordon Gekko?Pic?Michael Douglas?
Weet je zeker dat je niet bezopen bent of onder invloed?
Ok, 'Stratum' dus.Hebben ze daar al wel electriciteit enzo dan?

Wat bazel je nou man?Gordon Gekko?Pic?Michael Douglas?
Weet je zeker dat je niet bezopen bent of onder invloed?
Ok, 'Stratum' dus.Hebben ze daar al wel electriciteit enzo dan?

Lol, wtf is this shit?
Beetje stratum belachelijk lopen maken heb je mij niet mee hoor. :rolleyes:
Prima plaats om te stappen.

En had het over die gast van een pagina terug met Gordon Gekko avatar over zijn reactie, was z'n naam vergeten. Snap niet wat jij daar niet aan snapt.

Over invloed zijn hoef je mij niet van te beschuldigen, ik loop niet te patsen met m'n dikke lijntjes sos.

Maargoed, **** it. Conversatie lijdt nergens naar toe zie ik wel.

Laatst bewerkt:
Lol, wtf is this shit?
Beetje stratum belachelijk lopen maken heb je mij niet mee hoor. :rolleyes:
Prima plaats om te stappen.

En had het over die gast van een pagina terug met Gordon Gekko avatar over zijn reactie, was z'n naam vergeten. Snap niet wat jij daar niet aan snapt.

Over invloed zijn hoef je mij niet van te beschuldigen, ik loop niet te patsen met m'n dikke lijntjes sos.

Maargoed, **** it. Conversatie lijdt nergens naar toe zie ik wel.

images?q=tbn:ANd9GcR5UhsZvgZqab6AvypPGB_DzWL_JYsD8cttdxvs-7j-ZRZLK0c5Rw.jpg

Terug
Naar boven