AndroidHealthClinic

Review Elite Whey Protein - Dymatize

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Goede aanvulling op je dagelijkse voeding, voor sneller herstel en spieropbouw.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? +-7 Weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vanille, lekkere volle smaak en het lost heel goed op in water
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1x 30Gram voor het ontbijt en 1x30 Gram 30 Min naar de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fit in Zwolle
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 18,-- Het product was in de reclame
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Gewoon een super product voor een super prijs! Een hele goeie whey met een goede internationale reputatie. Dit product werkt bij mij zeer goed, ben in ongeveer twee maanden tijd 8Kg zwaarder geworden. Verder is de smaak prima, en lost deze poeder heel goed op in water.

Mijn review:

Zoals ik al heb beschreven, super product voor een goeie prijs! Heb er al goede gains mee gemaakt.. 8Kg in +- twee maanden tijd!

dyma_elite_wheyprot.gif

• Topic Starter Topic Starter
Als je goed gelzen heb staat er ook dat ik meer als 1 kg heb gebruikt.. Doe ongeveer 3 weken met zo'n pot.. 60 gram per dag dus reken maar uit..

Ja bulk lekker door vooral in het begin.. wil eerst 100kg + zijn...

Oh jij hebt het ook al gezegt :D goed opgelet porter.. :D

Deze zooi mixt voor geen meter! Smaakt wel lekker

Waarmee mix je het dan, een theelepel? Als je het in een shakebeker doet, en schud 10 seconde is alles goed opgelost :S

En anders gebruik je toch gewoon een mixer ;)

Dat is nog niet eens nodig, shakebekers is zat!

Ik heb hem vandaag gekocht, 900(en een beetje)gram. Met de smaak vanille.
Deze Whey heb ik al eens vaker gehad, en beviel me toen prima. Goede smaak en mixt goed. En de prijs is redelijk, ik betaalde 30€.
Nu nog even de resultaten afwachten, maar dat zal wel goedkomen.

30euro voor 900 gram is veel.... je moet bij Body en Fit Shop kijken.. das al goedkoper als de meeste aanbieders.. en als je in de winkels zelf komt zijn de prijs nog een stuk lager.. Zo betaalde ik laatst 35 euro voor 2,5 kg.. :D

Haha volgende keer beter:P

Ja indd mr t

Jongens, met een mixer smaakt elke whey zoveel beter dat met een beker of lepel niet eens een optie is.

Ja het gaat helemaal nergens over.. gewoon ff shake in de beker.. opzuipen.. moet je van elke shake genieten dan ? :D gewoon naar binnen gooien die handel..

Ik heb de Elite whey ook gebruikt von hem niet super geef mij maar die revolution!!!

heb deze net gehaald.

chocolade smaak, niks mis mee.

prijs was ook goed te doen, tot nu toe dus erover te spreken.

De mijne is nu net op. Ik had Elite Whey Protein 2275 gram bosvruchten, maar die vond ik tegen vallen vanwege de oplosbaarheid. Ik gebruikte het met water + aanmaak-limonade. Het begon gelijk te klonteren als ik ging roeren.

Daarvoor heb ik Exclusive Whey van Body en Fit , en Gold Standard 100% Whey van Optimum gebruikt, en die waren allebei beter kwa oplosbaarheid en smaak!

Dus ik snap niet waarom anderen het wel goed oplosbaar vinden...

Omdat anderen shakebekers gebruiken ...

gebruik zelf een mixer,

20 seconden dat ding in de beker zetten en het is perfect gemixt!

Terug
Naar boven