Fitness Seller

Nieuws Els clottemans schuldig!

is er trouwens niet zoiets als 'innocent until proven guilty', of is dat enkel in films zo en irl omgekeerd?

Hmmmz as far as i know niet...

Als blijkt dat materiële feiten zelfs niet nodig zijn... ;) lol

(Zal het eens opzoeken als ik me verveel ^^)

Even vlug gelezen.
Begrijp dus omdat ze een motief heeft ook schuldig is.
Sinds wanneer kan je veroordeelt worden zonder bewijzen?

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

is er trouwens niet zoiets als 'innocent until proven guilty', of is dat enkel in films zo en irl omgekeerd?

Ja dat zou je zeggen he. :D
Zijn dus allemaal vogelvrij verklaart.

Weigeren van leugendetector test = schuldig

Even vlug gelezen.
Begrijp dus omdat ze een motief heeft ook schuldig is.
Sinds wanneer kan je veroordeelt worden zonder bewijzen?

uit het artikel bleek toch ook dat ze een valse/foute verklaring had gegeven ofzoiets, zoiets maakt je natuurlijk wel enorm verdacht:D

Tja je maakt je idd verdacht, maar dat maakt je dus nog niet schuldig lijkt mij!

Tuurlijk is ze schuldig, alles wijst in haar richting, en haar gedrag is typisch voor een schuldig iemand.

Dat dachten we bij lucia de B ook.

Tuurlijk is ze schuldig, alles wijst in haar richting, en haar gedrag is typisch voor een schuldig iemand.

Er is gewoon een theorietje op losgelaten die net zo goed op de man losgelaten kan worden.
Het is niets meer dan een theorietje, geen bewijs.

Wel gevolgd, wat ik maar wil zeggen met dit voorbeeld is dat net zoals bij lucia de B alles in een richting wijst, en iedereen van de schuld overtuigd is, maar toch het dus niet zo is gelopen.

Volgens mij is de kans dat beide parachutes niet opengaan vrijwel nihil. Als je dan ook nog een driehoeksrelatie hebt waarbij die Somers haar benadrukte dat ze op de 2e plaats kwam no matter what en zij de boel emotioneel gaat chanteren tja..dan heb je de schijn behoorlijk tegen.
Maar ja 100% alcohol en zekerheid bestaan nu eenmaal niet ;)

Volgens mij is de kans dat beide parachutes niet opengaan vrijwel nihil. Als je dan ook nog een driehoeksrelatie hebt waarbij die Somers haar benadrukte dat ze op de 2e plaats kwam no matter what en dan emotioneel gaat chanteren tja..dan heb je de schijn behoorlijk tegen.
Maar ja 100% heb je nooit.

dat de parachute gesaboteerd is, is zeker dacht ik?
maar waarom zelfmoord uitsluiten? die driehoeksrelatie duidt toch ook niet op (naar onze normen) volledige geestelijke gezondheid, de meeste mensen kunnen zoiets niet aan.

Aan zelfmoord zou ik nu ook niet meteen denken hoor...

dat de parachute gesaboteerd is, is zeker dacht ik?
maar waarom zelfmoord uitsluiten? die driehoeksrelatie duidt toch ook niet op (naar onze normen) volledige geestelijke gezondheid, de meeste mensen kunnen zoiets niet aan.
Het is erg vreemd dat een parachute niet opengaat, iedereen die een solo springbewijs heeft weet hoe een springprocedure in zijn werking treed, ik zal hem hier schetsen:

Stap 1: inschrijven
-je gaat je inschrijven bij een gecertificeerde springvereniging
-je laat daarbij zien dat je een springbewijs hebt (over de gehele wereld geldig)

stap 2: Materiaal
- je krijgt een parachute van de vereniging of je neemt je eigen parachute mee
- je hoofdchute vouw je of zelf in (moet je gecertificeerd voor zijn) of die laat je tegen betaling invouwen
-de reservechute word door een meestervouwer ingevouwen (moet op een speciale manier zodat hij sneller en makkelijker opent).

Stap 3 de sprong
- Voordat je spring controleer je je eigen uitrusting (hoogtemeters,cypher, bandenstelsels etc.)
-vervolgens controleert je buddy je uitrusting.
-daarna controleert de Jumpmaster (de 'baas' over de stick) je uitrusting en geeft je het groene licht.

Erg vreemd dus dat hierbij een fout is opgetreden zonder dat iemand het heeft opgemerkt.

hmmmz

Dus 3 keer "fout" gecontroleerd... Lijkt me ook straf ja :) of het was heel goed gecoverd...
(maar als newbie ivm parachutes kan ik hier niets over zeggen :p )

Het is erg vreemd dat een parachute niet opengaat, iedereen die een solo springbewijs heeft weet hoe een springprocedure in zijn werking treed, ik zal hem hier schetsen:

Stap 1: inschrijven
-je gaat je inschrijven bij een gecertificeerde springvereniging
-je laat daarbij zien dat je een springbewijs hebt (over de gehele wereld geldig)

stap 2: Materiaal
- je krijgt een parachute van de vereniging of je neemt je eigen parachute mee
- je hoofdchute vouw je of zelf in (moet je gecertificeerd voor zijn) of die laat je tegen betaling invouwen
-de reservechute word door een meestervouwer ingevouwen (moet op een speciale manier zodat hij sneller en makkelijker opent).

Stap 3 de sprong
- Voordat je spring controleer je je eigen uitrusting (hoogtemeters,cypher, bandenstelsels etc.)
-vervolgens controleert je buddy je uitrusting.
-daarna controleert de Jumpmaster (de 'baas' over de stick) je uitrusting en geeft je het groene licht.

Erg vreemd dus dat hierbij een fout is opgetreden zonder dat iemand het heeft opgemerkt.
dat maakt zelfmoord nog een stuk aannemelijker, ff de nest saboteren wanneer iedereen alles al gecontroleerd heeft:P

Ja idd.. iedereen die wel eens gesprongen heeft weet dat het zo goed als onmogelijk is om met vertieft materiaal de lucht in te gaan. En wat ik begreep is dat ze ook de bevestiging van de reserve onklaar had gemaakt, nou dat kan echt niet want dat word nog wel het beste van alles gecontroleerd!

dat krijg je ervan als je vreemd gaat...

Terug
Naar boven