XXL Nutrition

emile goes to the USA.. again nu naar florida

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik lees net in mijn mail van de zaak dat ik samen met een collega ben uitgekozen tot de jaarlijkse reis naar IBM Lotusphere 2007.

Elk jaar huurt IBM het park van walt disney world in florida VS af voor een week van seminars, demo's etc over nieuwe technieken op Domino gebied. Bovendien kan ik me certificeren voor goedkopere prijzen (dit jaar en volgend jaar wil ik er 4 halen want dan ben ik weer up-to-date). Ik krijg dan ook te horend over toekomstige ontwikkelingen van IBM voor de komende jaren. Het leuke is dat de reis en hotel door mijn baas wordt betaald. :cool:

Ik zal wel gaar zijn aan het eind van de dag maar het is allemaal heel erg interessant en zeker positief voor mijn werk. Als ik mijn examens voor mijn certificering haal dan is het helemaal feest. :D

Het hele gebeuren zal plaatsvinden eind januari volgend jaar. Ik ben zeer happy hier mee. :cool:

Daarnaast is het daar elke dag lekker weer dus heel erg relaxt.

Smeerlap, wanneer neem je mij es mee? :p

Doe je goed kerel!

Wat voor werk doe je dan?

Geniet ervan. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Doe je goed kerel!

Wat voor werk doe je dan?

Geniet ervan. :thumbs:

Mijn hoofdwerk is het bouwen van applicaties met Domino. In de praktijk ben ik vaak op weg voor installatie's van mijn software, installeren, onderhouden van contacten met klanten, problemen oplossen etc. :cool:

Ik ben al gecertificeerd officieel voor IBM maar voor een iets oudere versie (ik loop 2 versies achter voor mijn certificering). Om bij te zijn moet ik 4 examens halen.

Misschien is er wel een golds gym in disney world :D

Jezus ... Vakantieman !!!! Florida.. Dat houdt dus in MUSCLEBEACH :P

Goed bezig kerel, gaat je fles Slowaakse kruidenshizzle ook mee?

Mooi man, geniet ervan zou ik zeggen!

Hmmm altijd gemeent dat musclebeach dus in Florida was ... daar heb je toch iets vergewlijkbaars zitten ?

florida is wat benidorm hier is :p

geniet ze emile :wave:

Hmmm altijd gemeent dat musclebeach dus in Florida was ... daar heb je toch iets vergewlijkbaars zitten ?

Je hebt op South Beach de Lincoln Road Mall. Daar zie je wel heel veel BB-ers s'avonds voorbij komen als je zit te eten op een terrasje. Alleen moet je dan wel van paalzitten houden, 90% van die gasten is gay.

Some people have all the luck!

Veel plezier alvast ;)

Terug
Naar boven