XXL Nutrition

enanthaat vervangen door sustanon???

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
hallo allemaal ,
Ik zou graag een advies willen omtrend deze vraag.
Ik ga vanavond m,n kuren ophalen bij m,n dealer in eerste instantie was dit boldenone met test enanthaat nu ik vanmiddag contackt met hem gehad heb bleek dat die niet voldoende op vooraad had,wel boldenone maar geen test enanthaat , omdat ik 3 kuren op kom halen (natuurlijk niet allen voor mij )
hij had wel genoeg sustanon op vooraad liggen nu is mijn vraag kan ik deze vervangen voor de enanthaat ik heb wel ervaring met sustanon maar niet in combi met boldenone graag jullie reacktie ,thanks the ossie.

Zou je kunnen doen, maar met test. enth. heb je mooiere stabiele bloedspiegels dan met sust.

• Topic Starter Topic Starter
mm ok , maar het zal wel kunnen dus weet dat je er betere bloedwaardes mee hebt ,maar het zou niet baten in je resultaten dan ????

resultaten zijn oa gebaseerd op bloedwaardes. hoe stabieler, hoe beter. maar als je sust twee keer in de week prikt zou er in principe geen probleem moeten zijn kerel

Latin spirit zei:
resultaten zijn oa gebaseerd op bloedwaardes. hoe stabieler, hoe beter. maar als je sust twee keer in de week prikt zou er in principe geen probleem moeten zijn kerel
Het is namelijk zo ik had m,n kuur zo gepland 10 weken kuur 400mg boldenone
250mg enanthaat
en nakuur met noval en clomid nu wordt dat dus sus maar kan deze dus twee keer per week pakken hoe zal ik dat het beste kunnen combineren omdat ik tien ampulles heb voor tien weken .
En dan nog een vraag iemand van jullie ervaring met de 10 ml trekpotten van gs die krijg ik dus vanavond is die goed .?? ik dank jullie gr the ossie.

1 keer sus in de week prikken lijkt me niet zo strak plan, ik denk daarom dat je beter sust alleen kan pakken vanaf 500 mg. als je test enant hebt besteld moet je leverancier dat ook leveren, klaar!

10 ml vial bedoel je de bold neem ik aan? de meningen zijn erover verdeeld. de 1 vind het k*t de ander zweert erbij.

Latin spirit zei:
1 keer sus in de week prikken lijkt me niet zo strak plan, ik denk daarom dat je beter sust alleen kan pakken vanaf 500 mg. als je test enant hebt besteld moet je leverancier dat ook leveren, klaar!

10 ml vial bedoel je de bold neem ik aan? de meningen zijn erover verdeeld. de 1 vind het k*t de ander zweert erbij.
ja hij kan het ook wel leveren maar dat duurt me weer twee weken en dat is niet m,n plan het heeft al weer wat langer geduurd, tuurlijk weet ik dat als je voor goud wilt gaan je geduld moet hebben, maar ik wil beginnen, en weet dat de enanthaat het best is in combi met de boldenone ,m,n vorige kuur was ook met sus en deca heb daarbij wel een keer per week sus gezet het resultaat was er zeker na 11 kilo winst waarvan nu nog 9 vast , dus ja ik moet nu een knoop doorhakken ik ga ervoor gr, ossie.

Terug
Naar boven