MuscleMeat

Endgoal 2026 SBD 542kg-650kg

sterk man!

en dat terwijl je nog niet lang traint, petje af!

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe hardloop schoenen

20200308_085130.jpg

Laatst bewerkt:
Hey, een kleine update.

Mijn voedingschema ga ik verhogen met 200kcal (4200 + 200 = 4400 calorien in totaal)

Mijn voedingschema ziet er ongeveer zo uit nu.

Calories: 4420
Koolhydraten: 568
Vetten: 57
Eiwit: 276
Zout: 2.300

Benchpress (6sets) (3reps)

1x3x120kg
1x3x120kg
1x3x120kg
1x3x120kg
1x3x120kg
1x3x120kg

OHP: 5x5

1x5x75kg
1x5x75kg
1x5x75kg
1x5x75kg
1x5x75kg

.

Laatst bewerkt:
De BOR's? doe je die met of zonder belt?
momenteel wat aan het experimenteren met ze beltless te doen, vermoedelijk wel weglaten als ik een aantal weken verder ben met deadlifts.

grtz
BOR's doe ik altijd zonder belt, ik neem graag zoveel rug mee als mogelijk.
Romanian deadlifts doe ik soms wel met deadlift als mijn onderrug moe is van de vorige dag om dan goed mijn hamstrings te kunnen isoleren.
Op sommige dagen gebruik ik soms straps om nog iets meer gewicht te kunnen liften, maar dat vermeld ik dan wel bij de log.
Belt gebruik ik eigenlijk alleen bij powerlift oefeningen, zoals deadlift, squat en bench.

Mooie tijd voor een 10k, zelf hoop ik dit jaar ook rond de 45 minuten te lopen, mogelijk iets eronder.

Ik dacht dat je rond de 25 bent, dan is deze 10k tijd redelijk in lijn met de tijd op je halve marathon,. Op basis van deze 10k zou je hm nog sneller kunnen, 1:40:53.

Dit is interessant.

Wat zijn de eisen en/of wat zijn je doelen?

Wat heb je gedaan om hier te komen en wat is je plan om verder te komen?

Wil je vertellen welke opleiding?

Ik dacht dat je rond de 25 bent

Waarom dacht je dat ik rond de 25 jaar was?

dan is deze 10k tijd redelijk in lijn met de tijd op je halve marathon,. Op basis van deze 10k zou je hem nog sneller kunnen, 1:40:53.

Ik denk wel dat ik hem sneller zou kunnen lopen, maar het ligt ook aan het weer en de wind. Het regende heel hard en er was ook nog stevige wind.
Zelf probeer ik ook nu meer te gaan ''intervallen'' met hardlopen om mijn snelheid te verbeteren.

De eisen voor mijn volgende opleiding die ik moet halen bij de (intake)

500meter zwemmen in 10:30 minuten
75pushups in 2minuten
75 situps in 2minuten
3100 kilometer lopen in 12minuten.

En daarna heb je nog 3 dagen ''hell'' dat houdt in dat ze je uithoudingsvermogen/discipline testen en/of je echt de opleiding aankunt/wilt.
Alleen om de complete eisen van de opleiding te vinden, dat is dus bijna niet mogelijk, omdat het aardig ''confidential'' is.

Dat is een heel lang verhaal ik weet niet of veel mensen hierin geintreseert zijn.

dan is deze 10k tijd redelijk in lijn met de tijd op je halve marathon,. Op basis van deze 10k zou je hem nog sneller kunnen, 1:40:53.

Ik denk wel dat ik hem sneller zou kunnen lopen, maar het ligt ook aan het weer en de wind. Het regende heel hard en er was ook nog stevige wind.
Zelf probeer ik ook nu meer te gaan ''intervallen'' met hardlopen om mijn snelheid te verbeteren.

75pushups in 2minuten
75 situps in 2minuten

En daarna heb je nog 3 dagen ''hell'' dat houdt in dat ze je uithoudingsvermogen/discipline testen en/of je echt de opleiding aankunt/wilt.
Alleen om de complete eisen van de opleiding te vinden, dat is dus bijna niet mogelijk, omdat het aardig ''confidential'' is.

Dat is een heel lang verhaal ik weet niet of veel mensen hierin geintreseert zijn.
Waarschijnlijk heb ik ergens gelezen dat iemand 25 is en dacht ik dat jij dat was.

Buiten alle buitenlandse, m.n. Amerikaanse sites, heb je hier misschien wat aan:
.

Ik ben zelf op zoek naar info om zowel met cardio als krachttraining progressie te maken, dus als je tips en/of suggesties hebt ben ik één en al oog.

BOR's doe ik altijd zonder belt, ik neem graag zoveel rug mee als mogelijk.
Romanian deadlifts doe ik soms wel met deadlift als mijn onderrug moe is van de vorige dag om dan goed mijn hamstrings te kunnen isoleren.
Op sommige dagen gebruik ik soms straps om nog iets meer gewicht te kunnen liften, maar dat vermeld ik dan wel bij de log.
Belt gebruik ik eigenlijk alleen bij powerlift oefeningen, zoals deadlift, squat en bench.

75pushups in 2minuten
75 situps in 2minuten

Commando’s? Of mariniers? Interessant, omdat je dan moet presteren in de slechtste situaties. Terwijl het voor sporters vaak andersom is ; presteren in zo optimaal mogelijke situaties.

Commando’s? Of mariniers? Interessant, omdat je dan moet presteren in de slechtste situaties. Terwijl het voor sporters vaak andersom is ; presteren in zo optimaal mogelijke situaties.
Nee niet bij de mariniers, het is bij de DSI

Ik geef hier morgen wel nader uitleg over.

Mijn stats tot nu toe,

Voor de vragen waarom mijn rechtbeen groter is dan mijn linker, dat kwam omdat ik een blessure had en mijn linkerbeen niet had kunnen trainen.
Lichaam10-03-202010-09-2020
BovenbeenLinks: 69cm Rechts: 71cm-
KuitenLinks: 43cm Rechts: 43,5
Boven-armenLinks: 41cm Rechts 41cm
Borstomvang110cm
Taille75cm
Onder-armenLinks 33cm rechts 33cm
--
--
--

Als ik dat vergelijk met de pics in je openingspost, geweldige progressie ook met tillen en tijden!

Hoe ben je van daar naar hier gegaan en hoe combineer je krachttraining en cardio?
Jazeker, complimenten geeft me meer motivatie om nog harder te trainen! :flexgrin:
Ben er ook erg trots op.
Mijn posering vind ik alleen matig.

Ik zal vanavond een uitleg geven over hoe en wat :emo:

Training vandaag

Deadlift:

Warmup":
1x20x20
1x10x60
1x10x100
1x4x140
Working sets
1x3x160
1x3x180
1x2x190
1x1x200

Pullups BW:

1x8
1x8
1x8
1x8

Barbell bicep curls
1x10x35
1x10x35
1x10x35
1x10x35

Cardio zwemmen, helaas geen foto kunnen maken, omdat ik het perongeluk had verwijderd.... :sad:

1uur

Meter: 1500
Kcal verbrand: 889
Hartslag gemiddeld: 168

DSI, interessant!
Ik volg.

Zit je bij de ‘proef’ lichting in Amsterdam, aan de academie daar?

Terug
Naar boven