MuscleMeat

Endomorph wil een nieuwe kuur

Dat weet ik niet uit mijn ervaring kost het een endo minstens 2x zoveel moeite om af te vallen vs meso of je moet dusdanig crashen dat je spiermassa verliest.

En dat doet op lange termijn iets met je motivatie. Niet alleen dat als je dan een slechte week hebt dan kom je gewoon weer aan.

Meso/endo/ecto verhaal is grotendeels bullshit.
Het is kcal in vs kcal out. M.a.w. kruip uit die slachtofferrol en accepteer dat jij zelf de oorzaak bent van je overgewicht en je jojo. Het is een gebrek aan kennis. Gelukkig kun je dat oplossen, want hier is genoeg te vinden. Het enige wat men hier van je vraagt, is dat je zelf moeite doet om je te verdiepen en je niet naar een easy way out zoekt. Die is er namelijk niet. Zelfs met roids ga je zonder kennis van voeding niets presteren, behalve je hormoonhuishouding ontregelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen slachtoffer ik leg alleen uit hoe ik het ervaren heb. Dus als je dat niet wil geloven dan jammer.

Kcal in vs kcal out klopt, maar endo's zijn insuline gevoelig. Dat heb ik ook na onderzoek achterhaald en ervaring. Dezelfde kcal met veelal carbs werkt voor geen meter bij endo's tenminste niet bij mij :).

Wel gezellig hierzo, ik moet vaker topics starten ipv lezen. Dank voor jullie tijd en interesse!

Ectomorph is een excuus voor mensen die te weinig eten.
Endomorph is een excuus voor mensen die te veel eten.

:o

Nou dan doe je toch lekker wat je niet laten kunt. Waarom vraag je hier om advies dan?
Je verdiept je in zaken probeert wat uit. Past wat aan en kijk of dat je beter naar je doel behaald.
En hier deel ik mijn ervaring uiteraard dat was mijn eerste intentie en als 2e is er altijd een mogelijkheid tot verbetering.

Vandaar dat ik om advies vraag.

Terug
Naar boven