AndroidHealthClinic

Review Energize - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energize! is een extreem sterke energiebooster. Energize! verhoogt daarnaast de mentale focus, alertheid en geeft een gevoel van euforie. Door de fatburn matrix is Energize! ook zeer geschikt als fatburner. Deze zorgvuldig gekozen formule is zeer sterk dus begin altijd met 1 capsule en bouw dit langzaam op.

Energize!-eigenschappen:

Geeft een verhoogde mentale focus en alertheid
    Urenlange energie
    Brengt je in een happy mood, geeft je een gevoel van euforie en lekker in je vel zitten
    Verhoogt de stofwisseling
    Sterk vetverbrandende werking
    Energize!- toepassingen:

Pre-workout, voor een explosieve training
    Studeren, voor meer focus en een heldere geest
    Uitgaan, veel energie en happy feeling
    Autorijden, meer focus en alertheid
    Afslanken, verdrijft het hongergevoel en verhoogt de stofwisseling
    Verdrijft elke vorm van vermoeidheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsule
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 a 2 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet waar het voor gemaakt is.

Mijn review:
In de winter voel ik mij erg energie loos. Ik zocht naar een product wat mij energie en motivatie geeft om te trainen.
Toen kwam ik bij het product Energize uit. Ik had niet echt hoge verwachting van het product.
De eerste keer dat ik het product nam, was rond 12 uur met een maaltijd. Na een half uur voelde ik het effect langzaam op komen. Na een uur voelde ik, dat ik vol met energie zat, hartslag ging omhoog, scherp focus en had overal zin in. Ik kon niet stilzitten zeg maar. Een beetje het gevoel wat ik ook met eca heb.

Nu gebruik ik het product ruim twee weken. Het effect is nog steeds het zelfde als op de eerste dag. Ik heb gelukkig geen last meer van mijn middag dip.

Ik wil er wel bij zeggen dat ik geen anderen cafeïne producten neem, zoals bijvoorbeeld koffie. Misschien reageer ik daarom goed op het product.

In Jan, start ik weer met cutten. Energize lijkt mij ook uitstekend geschikt om in de cut fase te gebruiken.

xxl-nutrition-groot-813.jpg

Komt dat verbod er nog?? Zal ff mn kans grijpen:D

Hier een link daar vind je meer info> [Link niet meer beschikbaar]

Energize is nog de oude vertrouwde formule daar kan op dit moment geen Energizer of Fatburner aan tippen, zeker nu overal de DMAA uit is.
De nieuwe formules zoals die van Dexaprine zijn zeker niet meer zo sterk als voorheen.

Vandaag binnen gekregen.. maar heb nog NOOIT vroeger een capsule ingenomen.. dus wist niet eens dat dat plastic ook ingenomen moest worden. :')

Opengebroken en met water opgedronken maar kan het effect wel voelen.. lekker licht in het hoofd. :thumbs:

goed product

Vandaag binnen gekregen.. maar heb nog NOOIT vroeger een capsule ingenomen.. dus wist niet eens dat dat plastic ook ingenomen moest worden. :')

Opengebroken en met water opgedronken maar kan het effect wel voelen.. lekker licht in het hoofd. :thumbs:

goed product

Ok man top! dat is geen plastic maar gelatine :D

Ik kan me voorstellen dat als je dat voor het eerst ziet, het erg vreemd is.

Gelatine is good stuff, lekker voor de gewrichten, hier jammer genoeg in veel te kleine hoeveelheid :P

Ok dan!

Jammer dat dit waarschijnlijk onze laatste batch is met Energize met deze samenstelling. Is nog geen duidelijk over de wetgeving maar het zal wel niet meer mogen straks.

Ok dan!

Jammer dat dit waarschijnlijk onze laatste batch is met Energize met deze samenstelling. Is nog geen duidelijk over de wetgeving maar het zal wel niet meer mogen straks.

Het is echt zo hoor, zoek maar eens op ;)

Anyway, best wel jammer met die wetgeving maar in België is het voor atleten al langer verboden dus het verbod komt niet geheel onverwacht

Het is echt zo hoor, zoek maar eens op ;)

Anyway, best wel jammer met die wetgeving maar in België is het voor atleten al langer verboden dus het verbod komt niet geheel onverwacht

Dat is toch weer een ander verhaal, veel stoffen staan op de dopinglijst maar zijn niet verboden.

goed product

Kom je uit een grot ofzo, je weet toch wel hoe capsules uitzien:p

Maar wel goed dat t werkte! Belangrijkste natuurlijk:)

Kom je uit een grot ofzo, je weet toch wel hoe capsules uitzien:p

Maar wel goed dat t werkte! Belangrijkste natuurlijk:)

Hahaha had echt geen idee man. Lukt me nog steeds niet om zo'n ding in zijn geheel naar binnen te slikken trouwens.. beetje genaaid is dat haha.

Loop al dagen enorm vermoeid rond. Tijd voor een energize boost denk ik.

Als ik het zou gebruiken voor te leren, hoe neem je Energize dan het best?
Mag ik dit combineren met een pre-workout op trainingsdagen?

Als ik het zou gebruiken voor te leren, hoe neem je Energize dan het best?
Mag ik dit combineren met een pre-workout op trainingsdagen?

Zeker niet combineren met een pre workout dat is veel te sterk samen.

Voor het leren zou ik gewoon wat experimenteren wat je zelf prettig vind.

Lijkt me ook dat je dan helemaal waus word :P

er zit geranium olie in....ook gekend als 1.3dimethyl.... dit is toch het ingredient dat uit de markt genomenwordt? of vergis ik me?

ik reageer heel goed daarop, dus ik zou het zeker aanschaffen

(als ik 1.3 dimethyl... inneem moet ik gewoon echt knallen met wat halters)

er zit geranium olie in....ook gekend als 1.3dimethyl.... dit is toch het ingredient dat uit de markt genomenwordt? of vergis ik me?

ik reageer heel goed daarop, dus ik zou het zeker aanschaffen

(als ik 1.3 dimethyl... inneem moet ik gewoon echt knallen met wat halters)

Klopt dat zit er nog in en dat mag nog steeds. Er is nog geen verbod.

engergize, i love it. heb standaard een potje bij de hand als ik me minder voel!

Terug
Naar boven