Momenteel ben ik een dieet aan het volgen om weer op streefgewicht te komen. Door de ziekte van pfeiffer heb ik een lange tijd niet kunnen trainen en ben daardoor wat kilo's aangekomen. ben nu al wel de nodige kilo's kwijt maar wil nog ff verder.
Volg momenteel een ideet waarbij er veel proteïnes genuttigd moeten worden.
Maar wat is veel? Ik neem elke dag een shake. maar aangezien ik ook niet teveel melk wil drinken beperk ik die shake tot 1 maal per dag.
De vraag dus, op wat voor andere manieren krijkgen jullie die poeder binnen, en hoe weet ik wat 'genoeg/veel' is?
Ben dol op eieren. maar dan wel het eigeel. eieren vallen om die rede dus weg uit m'n dieet
(1 per dag incl eigeel)
- Kipfilet
- Noten
- rijst
Er is vast een eindeloze bron van proteïn rijke producten maar dan vraag ik me nog steeds af hoe ik dat ´vele´ binnen krijg...
Volg momenteel een ideet waarbij er veel proteïnes genuttigd moeten worden.
Maar wat is veel? Ik neem elke dag een shake. maar aangezien ik ook niet teveel melk wil drinken beperk ik die shake tot 1 maal per dag.
De vraag dus, op wat voor andere manieren krijkgen jullie die poeder binnen, en hoe weet ik wat 'genoeg/veel' is?
Ben dol op eieren. maar dan wel het eigeel. eieren vallen om die rede dus weg uit m'n dieet
(1 per dag incl eigeel)- Kipfilet
- Noten
- rijst
Er is vast een eindeloze bron van proteïn rijke producten maar dan vraag ik me nog steeds af hoe ik dat ´vele´ binnen krijg...

)