Fitness Seller

Enquête: Hoe hardcore ben JIJ?

Peiling Peiling Hoe hardcore ben JIJ?

• - Ik ben niet hardcore, ik ben niet eens lid van een sportschool. De enige sport die ik doe is handk

Stemmen: 6 8,8%
  • - Ik ben zéker hardcore, ik ben lid van een sportschool en ben daar echt wel 1x in de maand te vinde

Stemmen: 1 1,5%
  • - Ik ben een hardcore Superdude, ik ben 2x in de week in de sportschool.. Ik doe waar ik zin in heb,

Stemmen: 2 2,9%
  • - Ik ben hardcore. Ik ben zeker 3 á 4x per week in de sportschool te vinden. Wat ik doe, doe ik goed

Stemmen: 10 14,7%
  • - Ik ben zo hardcore als maar kan. Ik ben minstens 4x per week de sportschool slopen. Wat ik doe, do

Stemmen: 49 72,1%

• Totaal stemmers
    68
derde alhoewel ik dus zeker wel ontbijt. 6-8 x per dag :p

Laatst bewerkt:
wtf kerel
Ben je stoned ofzo?

Ik de laatste maar dan haal ik even weg dat ik nooit een training oversla.Als ik op vakantie ga kan ik rustig een week stoppen om je spieren lekker te laten uitrusten.Ik denk dat je dan juist nog meer hardcore bent.

BB zuigt.....k*t sport....een sport voor mietjes en patsers met een klein pikkie.

optie 4!

to da bone!!:rocknana:

ik ben zo hardcore dat ik mijn eigen zweet op lek, kwestie om geen mineralen te verliezen

Ik de laatste maar dan haal ik even weg dat ik nooit een training oversla.Als ik op vakantie ga kan ik rustig een week stoppen om je spieren lekker te laten uitrusten.Ik denk dat je dan juist nog meer hardcore bent.

jij bent echt hardcore.....................jij traint andermans LACHspieren!
:roflol:

Tussen 3 en 4, toch maar 4 gekozen omdat ik wel tegoei ontbijt e.d :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zo hardcore als maar kan. Ik ben minstens 4x per week de sportschool slopen. Wat ik doe, doe ik perfect. Mijn voedselschema past precies bij het sporten, ik haal écht het maximale uit mezelf. Ik sla NOOIT een training over.

Haha, eetschema's.

Hardcore, probeer goed op m'n voeding te letten en minstens 3x per week trainen, vaak 4. (Haast) geen alcohol.

tussen op tie 3 en 4 in, train wel altijd, let wel op eten en niet te veel zuipen, maar de ene periode meer dan de ander

Ik mis de optie:

Ik ga 2x per week naar de sportschool en kijk graag naar hardcore films.

5 dage in de sportschool 2 uur lang is dat niet hardcore genoeg?

Ik hoor gelukkig bij de laatste categorie
misschien zelfs eentje hoger ga 5x in de week :D

Gr.

Terug
Naar boven