XXL Nutrition

ENQUETE, wat is volgens jullie het belangrijkste voor kracht en spiergroei?

Geweldig om te zien hoe iedereen mijn eenvoudige samengevatte uitleg van atp turnover verkracht :roflol:

Serieus, praat ergens niet over als je niet helemaal beheerst.

Maargoed, om ook nog een beetje nuttig te zijn:

Het beste trainingsprogramma is degene waar je het snelst sterker mee wordt. Volume, intesiteit, frequentie en whatever zijn tools om dat te bereiken, geen doelen.

Hard trainen volgens een bepaalde schema waarvan je weet dat het werkt en geen gezeik over termen als atp turnover.
Kennis is leuk, maar aan kennis die je niet werkelijk toepast heb je niks,niks.

Mensen denken snel dat ze "advanced" atleten zijn,terwijl ze niet zolang
trainen en weinig ZELF geprobeert hebben.Dus naar mijn mening moet je
eerst beginnen met hard werken en in een later stadium nadenken over bepaalde termen en methodes.

Hard trainen volgens een bepaalde schema waarvan je weet dat het werkt en geen gezeik over termen als atp turnover.
Kennis is leuk, maar aan kennis die je niet werkelijk toepast heb je niks,niks.

Mensen denken snel dat ze "advanced" atleten zijn,terwijl ze niet zolang
trainen en weinig ZELF geprobeert hebben.Dus naar mijn mening moet je
eerst beginnen met hard werken en in een later stadium nadenken over bepaalde termen en methodes.

klopt, volharding/consequent blijven trainen zorgt ervoor dat: je leert => kennis opdoet => kan toepassen => doel op lange termijn kan halen.

een fijn trainingschema waar jij je lekker bij voeld en je voldoening geeft als je klaar bent met trainen, variatie anders word het saai ook kwa voeding, genoeg voeding om te kunnen groeien door het trainen, voldoende rust is ook belangrijk daarbij denk ik aan minimaal 8 uur pd voor mezelf, beetje cardio erbij om je doorbloeding goed te houden en conditie. dan denk ik aan minimaal 1 uur per week

Terug
Naar boven