Fitness Seller

EP test-e injectiepijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Zijn er nog meer mensen die last hebben van best wel erge injectiepijn van deze test?
Lijkt wel veel erger dan bij andere,eerst kreeg ik in mijn schouder al een vochtophoping(is nu gelukkig weer weg) en nu in mijn bil is het 2 dagen later ook een beetje dik..

Of ligt het aan mij?

peace!

Heb het ook wel een paar keer meegemaakt. Kan aan zoveel dingen liggen. Zou niet meteen de schuld geven aan je gear.

Zijn er nog meer mensen die last hebben van best wel erge injectiepijn van deze test?
Lijkt wel veel erger dan bij andere,eerst kreeg ik in mijn schouder al een vochtophoping(is nu gelukkig weer weg) en nu in mijn bil is het 2 dagen later ook een beetje dik..

Of ligt het aan mij?

peace!

Heb het ooit gehad met een hoger gedoseerde versie van test E (350mg/ml), kan liggen aan allergie aan bepaalde oplosmiddelen...

• Topic Starter Topic Starter
zelf voorgehad met EP komt door die olie (niks ergs )
wat ik wel heb gemerkt is dat ik geen last had van Test P en Tren Ace Eod

Het is of niet goed, of te koud bewaard, of teveel alcohol.
maar test-e heb je nog in kleine ampullers.

Of ligt het aan mij?

peace!

Welke ester(s)? P esters of A esters kunnen wel eens pijn doen.
tip:voor en na de injectie warme douche nemen.

Zal je met elk UG merk Test E en Test P waarsch hebben.
Ikzelf heb t alleen als ik niet diep genoeg zet, komt dan ook een bult te zitten 2 dagen later.
Normale reactie van je lichaam.

1 op de 10 hebben er soms last van.

Oplossing is zo diep mogelijk zetten, voor t slapen te zetten en dan niet in te masseren.

EP is goed en sterk

Ben zelf bezig met ep ook erg veel last van verdikkingen en bulten som
s wat pijn

Wat is het lotnummer?? Bij mij was nummer 433 (uit mijn hoofd) echt verschrikkelijk en op een gegeven moment gewoon niet meer te doen.

Geen last van EP gehad, alleen van het zetten zelf voor de rest geen gekke dingen op EP

ik had het ook :( echt een vochtophoping ten groten van een tennis bal
trok het bijna niet

ik had gg.
volgende kuur word EP

Ik weet EP slechte prop heeft gehad deze was zo pijnlijk heb 3 volle vials weggeflikkerd.
Maar Test E nog nooit iets verkeerd gehad bij alle ug merken en heb al wat vials gebruikt in mijn leven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven