XXL Nutrition

EP test-e injectiepijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt aan EP precies het zelfde gehad gast meschien ligt het net aan die batch.
de boldenone en tren e van EP helemaal nergens last van maar de test e kon telkens paar dage niet lope.
op ander merk overgestapt en de pijn was weg.

Heb 2 weken mank gelopen (virgin muscle), daarna nergens meer last van gehad.

Alles in me been gezet met zwarte naald.

hangt van persoon tot persoon af denkik beetje, zelf nog geen last van gehad maar hoor het tegewoordig wel vaker mss andere soort olie?

• Topic Starter Topic Starter
Zal je met elk UG merk Test E en Test P waarsch hebben.
Ikzelf heb t alleen als ik niet diep genoeg zet, komt dan ook een bult te zitten 2 dagen later.
Normale reactie van je lichaam.

1 op de 10 hebben er soms last van.

Oplossing is zo diep mogelijk zetten, voor t slapen te zetten en dan niet in te masseren.

EP is goed en sterk
Nee zoals ik al zei heb ik er met test-e van een ander merk geen last van.
Ik zet vanavond nog eeninject en als het weer niet te harden is dan houdt het op denk met dit merk
(alhoewel de werking wel erg goed lijkt te zijn moet ik zeggen).

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 09:01 ----------

Wat is het lotnummer?? Bij mij was nummer 433 (uit mijn hoofd) echt verschrikkelijk en op een gegeven moment gewoon niet meer te doen.
Ik zal het vanavond even bekijken,ja maandag gezet in mijn bil,de eerste dagen gaat het wel alhoewel het dan wel pijnlijk is maar nu voel ik weer vocht.
Had ik bij mn andere gear geen last van.
Vanavond mag ik weer dan ga ik voor de tweede keer in mn schouder en dan gaan we het wel zien.
Het lijkt me niet erg gezond als er wederom vocht op gaat hopen.
Werking lijkt overigens nogmaals wel top dus zonde is het wel.

7de week in bil wissel rechts links
Heb al 4x bult gehad

Okee ik ga het vanavond nog een keer proberen.

Wel crap trouwens het is mijn 2e merk test,het eerste was volgens mij en wat ik hier overal lees zwaar ondergedoseerd en deze zorgt voor zwellingen.
Ik kan mijn gear helaas niet bij de sportschool betrekken maar via interwebz is dus ook niet echt een succes...

ook ik heb last gehad van ep
is een heel goed merk en doet het goed maar de pijn was bij mij ook niet te harden
de eerste dag na inject ging wel maar de 4 dagen erna waren niet echt lekker
ik was toen de kuur begonnen met lyy daar had ik geen last van maar de vials waren toen op en ben overgestapt op ep merk duidelijk het verschil
denk ook dat het aan de olie ligt

ligt aan de olie en per persoon verschillend de een kan dus helemaal geen hinder ondervinden. ik kon telkens een paar dage niet lope van die test e van ep en maatje van me had nergens last van. dus gwn van merk switchen.

ook ik heb last gehad van ep
is een heel goed merk en doet het goed maar de pijn was bij mij ook niet te harden
de eerste dag na inject ging wel maar de 4 dagen erna waren niet echt lekker
ik was toen de kuur begonnen met lyy daar had ik geen last van maar de vials waren toen op en ben overgestapt op ep merk duidelijk het verschil
denk ook dat het aan de olie ligt

Ja precies,eerste dag gaat wel maar dan...wel een beetje jammer zo.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 10:09 ----------

Die heb ik ook (net ff gekeken) en nogmaals ik ondervond helemaal geen pijn, bulten ed.
Okee vaag..maar gelukkig voor jou!

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 10:11 ----------

ligt aan de olie en per persoon verschillend de een kan dus helemaal geen hinder ondervinden. ik kon telkens een paar dage niet lope van die test e van ep en maatje van me had nergens last van. dus gwn van merk switchen.

Ja precies,maar had al 1 merk wat niet werkte..nu deze welk zwellingen veroorzaakt..het is niet echt een succes zo..
Ga maar weer aan de orals ofzo denk.

ik dacht al dat ik de enige was met een dikke test reet maar er zijn er meer van mijn kaliber
wat ik al zei met lyy had ik nergens geen last van
ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik wel rustig genoeg was tijdens het zetten van de injectie

*** man

meer mensen die hier alleen last van hadden
met EP? en niet met LYY
mss dat ik alsnog LYY neem dan...

geen zin om weer 12 weken mank te lopen
vorige keer had ik GG

Ik heb helemaal geen last van EP noch Long.

denk dat sommige mensen er gevoeliger voor zijn dan andere?!

lees het laaste tijd vrij veel, van die vocht bulten. die super zeer doen.

vraag me af wat het verschil tussen de merken is.

Ik ben bezig met mijn eerste kuurtje test-e only van EP 250/ew met frontload van 500 voor 10 weken, mijn eerste injectie van 500 (in mijn reet) deet 4 a 5 dage pijn/stijf en had ook een lichte zwelling op mijn reet, 2de injectie deet 2 a 3 dagen pijn/stijf zonder zwelling. Gisteren heeft mijn vriendin de 3de gezet en heb totaal geen last meer, heb juist mijn benen getraind ook zonder problemen. ik voel het wel zitten maar echt pijn doet het niet meer. De pijn bij mij kwam vooral door mijn virgin muscles denk ik :P ik heb er wel opgelet dat de test goed verwarmd was voor ze het geinjecteerd heeft.

Geen problemen mee dus zou het niet op de gear steken

Zie regels, bespreken UG labs niet toegestaan. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven