Fitness Seller

Ephedrine werkt amper

heb je ooit al andere ephedrine gehad?
Zoja, als je het vroeger wel voelde, dan is deze fake :p
Zonee, dan heb je ofwel fakes ofwel heeft het geen effect op je (maar dat laatste zou mij wel verbazen)

• Topic Starter Topic Starter
Heb altijd arsan gehad. 50mg erin mikken en je begon te stuiteren als een beest. dat hield bij mij dan ook paar uur aan. met deze meuk voel val ik zelfs in slaap in de auto en op het werk

Die Arsan Ephedrine HCL 50mg is goed spul idd!

Niet te hoog doseren volgens mij nergens voor nodig 30 mg plus veel cafeïne kan me niet voorstellen dat je daar niets van merkt, tja gewenning treedt altijd op als je het een lange periode gebruikt, maar om zo maar 60 mg tot 90 mg te nemen vind ik vrij veel dus zoals bigmause al zegt opbouwen.
Het lijkt een veilig spulletje maar geeft echt een goeie opdonder aan je hart bij grote hoeveelheden.

Laatst bewerkt:
Niet te hoog doseren volgens mij nergens voor nodig 30 mg plus veel cafeïne kan me niet voorstellen dat je daar niets van merkt, tja gewenning treedt altijd op als je het een lange periode gebruikt, maar om zo maar 60 mg tot 90 mg te nemen vind ik vrij veel dus zoals bigmause al zegt opbouwen.
Het lijkt een veilig spulletje maar geeft echt een goeie opdonder aan je hart bij grote hoeveelheden.

Zoals het er nu voor staan werd dat ook tijd dat me hart een opstootje krijgt, want volgens mij staat dat ding nu echt in rust mode:D

Laatst bewerkt:
Ja, en van teveel sla krijg je kanker. Deze discussie moeten we niet eens meer aangaan over Ephedrine want het is nutteloos. Mensen weten heel goed dat het gevaarlijk kan zijn maar ze proberen het toch.

En werkt het nu ?

Helemaal niks porterhouse.. ik ben nu bezig een nieuw voedingsschema in elkaar te zetten. Denk dat ik dan meer van die rommel ga merken. Misschien post ik nog wel schema hier, maar ik weet van te voren al dat ik er weinig goeds over krijg te horen:D

vandaag 3 ECAY stacks genomen in circa 2.5 uur tijd.
ik had van deze veeeeel belovende stack juist volle verwachtingen van.
FOUTE gedachte
Voel geen drol !!!

vandaag 3 ECAY stacks genomen in circa 2.5 uur tijd.
ik had van deze veeeeel belovende stack juist volle verwachtingen van.
FOUTE gedachte
Voel geen drol !!!

Volgens mij werkt hij wel.
Je reageert op een topic dat bijna 2 jaar oud is:D

Dan heb je nep spul, ongevoeligheid voor echt efedrine bestaat bijna niet.

Terug
Naar boven