XXL Nutrition

ephedrine

Dan kan ek u ni verder helpen...

• Topic Starter Topic Starter
Flurie
Antwoord oje vraag
Redstack word niet meer gemaakt, er zijn tal andere fatburners die prima werken.
Heb zelf tich verschillende gebruikt. Asia black , red hots, red devils enzovoorts. Asia black vond ik het lekkerst en zat ook vrij hoog in z'n ephedra. (Daar ben je naar opzoek denk ik) het gaat niet perse om de grootste hoeveelheid ephedra maar om de juiste verhouding tussen je ephedra caffeine asperine. Iedereen reageert er anders op dus speel een beetje en probeer wat verschillende. Effe een beetje googlen en je hebt zo wat sites te pakken. Ben je daar te lui voor stuur me maar eem pb :p

Off topic
Keep your test levels under controle. Het lijkt wel alsof je al geruime tijd tren roidrage uitvoerd :p (no hard feelings :p hou het forum netjes kerol. Wij blij, jij blij)

Flurie
Antwoord oje vraag
Redstack word niet meer gemaakt, er zijn tal andere fatburners die prima werken.
Heb zelf tich verschillende gebruikt. Asia black , red hots, red devils enzovoorts. Asia black vond ik het lekkerst en zat ook vrij hoog in z'n ephedra. (Daar ben je naar opzoek denk ik) het gaat niet perse om de grootste hoeveelheid ephedra maar om de juiste verhouding tussen je ephedra caffeine asperine. Iedereen reageert er anders op dus speel een beetje en probeer wat verschillende. Effe een beetje googlen en je hebt zo wat sites te pakken. Ben je daar te lui voor stuur me maar eem pb :p

Off topic
Keep your test levels under controle. Het lijkt wel alsof je al geruime tijd tren roidrage uitvoerd :p (no hard feelings :p hou het forum netjes kerol. Wij blij, jij blij)

Thanks voor de info .
En ik gebruik al 3j niets meer maar ik reageer altijd op hun nivo dan snappen ze het beter bij kinder moet je dat ook doen ;)

geef respect en je zal het ook krijgen ;)

De red stack word inderdaad niet meer gemaakt.

En ik heb nog altijd geen fatburner gevonden die de red stack evenaart:(

De red stack word inderdaad niet meer gemaakt.

En ik heb nog altijd geen fatburner gevonden die de red stack evenaart:(

Idd word gewoon niet meer gemaakt maar de stof eph zouw men ook niet meer produceeren
Dus ik zou niet weten'wat ze er nu indoen

heb daarnet
3 caps tegelijk genoomen en ik zou nu men bed in kunne en slaapen dus is echt wel bager die eca weg gegooid geld dus :rolleyes: en mijn vrindin word er zelfs nog luier van precies een kalme er pil

Ik heb wrs de energiezer van xxl maandag binnen ben toch eens benieuwd naar het verschil ...;)

Stomme dyslecten, heb je geen zak aan. Hehehe

Probeer de efedrine van kaizen, die schijnen oké te zijn.

Terug
Naar boven