XXL Nutrition

Ephedrine

Het staat in ieder geval geregistreerd bij justitie.
Tijdje terug heeft de politie een antecedentenonderzoek gedaan en daar kwam die efedrine ook weer tevoorschijn.

Ik herhaal, pseudoefedrine wordt vrij verkocht.
Staat op de dopinglijst en werkt....!

daar ben ik toch niet zeker van mtje heb toch wel heel wat apotheeken afgelopen en die zeiden allemaal hetzelfde vanaf mei alle efedrine uit de rekken

Terug te vinden in het middel Reactine Plus,samen verwerkt met een antihistaminicum,tegen verkoudheden en hooikoorts.
Voordeel van de pseudo-efedrine is gewoon minder bijwerkingen zoals nervositeit,versnelde hartslag en dergelijke.

efedrinne

ik heb onlangs de zuivere vorm gekocht in een flesje voor in fruitsap ofzo t edoen.
Ik zelf heb nog nie genomen maar men vriendin wel.Kzal binnenkort zelf eens proberen dan weet ik het effect ervaan :)
het was een potje van 11ml van gs.

ik heb onlangs de zuivere vorm gekocht in een flesje voor in fruitsap ofzo t edoen.Ik zelf heb nog nie genomen maar men vriendin wel.Kzal binnenkort zelf eens proberen dan weet ik het effect ervaan :)

:rolleyes:

moet niet veel gekker worden bro..

dan heb je of winstrol gehad, maar daar zit wit poeder in of je bent getild en hebt een flesje bacteriostatisch water gekocht voor te veel geld..

ik heb onlangs de zuivere vorm gekocht in een flesje voor in fruitsap ofzo t edoen.
Ik zelf heb nog nie genomen maar men vriendin wel.Kzal binnenkort zelf eens proberen dan weet ik het effect ervaan :)

de t*ring :rolleyes: moet idd niet gekker worden!

vloeibare ephedrine bestaat, maar is geen 11 ml en zeker niet van GS

Ik heb vroeger nog wel eens getript op party`s met die Ephedra`s.

Op een gegeven moment ging je best hard en slapen dat kon je wel even vergeten!

Ik pakte ze altijd omdat ik dan de volgende dag geen kater had:D

Is het nu echt zo slecht voor je hart? Ik neem vaak 1 keer per maand tijdens een feest, verspreid over de avond 2x 25mg. Is dat nou slecht?

ja ziet er als volgt uit doorschijnend flesje met bodemvulsel in soort poeder ofzo moededus eerst me schudden.zou dit dan geen echte ziijn

Pseudoephedrine Hydrochloride:
"The hydrochloride salt form of pseudoephedrine, a phenethylamine and an diastereomer of ephedrine with sympathomimetic property. Pseudoephedrine hydrochloride displaces norepinephrine from storage vesicles in presynaptic neurones, thereby releasing norepinephrine into the neuronal synapses where it stimulates primarily alpha-adrenergic receptors. It also has weak direct agonist activity at alpha- and beta- adrenergic receptors. Receptor stimulation results in vasoconstriction and decreases nasal and sinus congestion."
Source: National Cancer Institute Thesaurus, 2006_03D

klopt het dat je gewoon bij de apotheker capsules kan laten maken met pseudo ephedrine? En zo ja, hoeveel mg moet er dan in 1 capsule?

Je kan ze laten maken.
Beste is 60 mg per capsule.
Dat is een goede dosering ,wil je meer dan pak je er gewoon 2.
Er bestaat nog een produkt,Rinomar,bevat 24 tabletten van 60 mg.
Vraag het aan je apotheker en zoek de goedkoopste oplossing.
Ikzelf heb er goede ervaringen mee,je bent ook minder nerveus dan met zuivere efedrine,die verdroeg ik niet zo goed.
Staat wel op de dopinglijst,dus als je competitiesport doet ga je moeten rekening houden met het tijdstip van gebruik.Ondanks dat het een dopinggeduid middel is,zal het zowel duur- als krachtprestaties niet merkbaar bevorderen.
Het verbetert wel de vetverbranding (in rust)een beetje omdat je basale lichaamstemperatuur stijgt.

ik ga redelijk vaak op vakantie naar Dubai. daar is het niet zo moeilijk te krijgen en neem ik ze vandaar mee. wel goed verstoppen in mn koffer maar voor de rest geen probleem. zit er aan te denken om dit keer een leeg potje multivitaminen mee te nemen en hem daar vullen met die efedrine pillen.

@Escobar:
Als je wilt kan ik wel een potje voor je brengen. P.M me maar.

P.S. ook andere mensen mogen me hierover P.Mmen :p

Terug
Naar boven