- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb een scheithekel aan atheïsten die in morele absoluten spreken.
Not sure if sarcasm, or just stupid...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een scheithekel aan atheïsten die in morele absoluten spreken.
Ik ben van mening dat iemand niet kiest waarin hij/zij gelooft. Je kunt kiezen wat je claimt te zijn, maar niet wat je gelooft.omdat een christen van kinds af aan gehersenspoeld is en het zn eigen mening niet isshocktherapie voor dat soort volk!
Ik ben van mening dat iemand niet kiest waarin hij/zij gelooft. Je kunt kiezen wat je claimt te zijn, maar niet wat je gelooft.
Genoeg volk dat afstand doet van een godsdienst na hun tienerjaren.

Spreek voor jezelf.

Uiteraard zijn er sekten die daarin veel te ver gaan.volledig mee eens, dat is namelijk wat indoctrinatie inhoud![]()
Wanneer ik zo objectief als mogelijk een religie benader, is het mij nooit te binnen geschoten dat een van deze religies voor mij een mogelijke betekenis kan hebben. Ik kan naar bepaalde aspecten van het geloof kijken en zeggen "ja, dat biedt wel degelijk voordelen" en "welke idioot heeft dat verzonnen". Dat is zover als ik kan gaan.
Uiteraard zijn er sekten die daarin veel te ver gaan.

christendom = indoctrinatie van original sin <=> "jullie zijn slecht en moeten tot god bidden voor vergiffenis"
dat is TE VER gaan![]()
---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 13:06 ----------
Je weet dus niet eens waar het om gaat als Christen zijnde.

Hoezo waanzin?
Zijn gewoon degelijke mensen vaak, ik heb liever een vrome christen als buur dan iets anders. Zijn vaak mensen die goede normen en waarden hebben en waar je bijna altijd bij kan aankloppen.
Laat ze lekker man
---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 13:06 ----------
Je weet dus niet eens waar het om gaat als Christen zijnde.
Bij christenen gaat het om naastenliefde.
Ben zelf christelijk opgevoed, moest altijd mee naar de kerk. Ben zelf tot inkeer gekomen toen ik zag wat voor een hypocriete boel het allemaal was. Een voorbeeld:
Op 16jarige leeftijd ging ik een keer naar de kerkdienst, zat er een zwerver voor de deur. Zwerver had het koud en wilde naar binnen.
Hoe het volgens christelijk ideaal moet: zwerver binnen laten, kop koffie geven en kerkdienst laten volgen.
Wat er gebeurde: zwerver werd niet binnengelaten omdat hij de kerkdienst zou kunnen verstoren.
Het zijn gewoon allemaal hypocriete mafkezen. Zitten ze binnen een beetje naastenliefde te verkondigen zit er buiten een man kou te lijden.

Bij christenen gaat het om naastenliefde.
Ben zelf christelijk opgevoed, moest altijd mee naar de kerk. Ben zelf tot inkeer gekomen toen ik zag wat voor een hypocriete boel het allemaal was. Een voorbeeld:
Op 16jarige leeftijd ging ik een keer naar de kerkdienst, zat er een zwerver voor de deur. Zwerver had het koud en wilde naar binnen.
Hoe het volgens christelijk ideaal moet: zwerver binnen laten, kop koffie geven en kerkdienst laten volgen.
Wat er gebeurde: zwerver werd niet binnengelaten omdat hij de kerkdienst zou kunnen verstoren.
Het zijn gewoon allemaal hypocriete mafkezen. Zitten ze binnen een beetje naastenliefde te verkondigen zit er buiten een man kou te lijden.
Angelus, het heeft geen zin iemand te overtuigen van het feit dat 2+2=4 wanneer ze hun hele leven is wijsgemaakt dat het 5 is.
Niemand gelooft tegenwoordig nog iets, alles is fake en moet 100x bewezen worden. Ondertussen gelooft een grote groep wel klakkeloos dat er x jaar geleden een tovenaar was die alles gemaakt heeft, vervolgens een paar miljoen jaar gewacht heeft en 2000 jaar geleden een vrouw bezwangerde met een toverzoon die water in wijn kon veranderen. Nu volgt hij iedereen over de hele wereld en je mag hem niet vervloeken want dat hoort hij. Ookal zijn er nu talloze talen die toen niet eens bestonden, hij hoort het wel degelijk. Ondertussen is de wereld zo oneerlijk verdeeld als de pest en gaan de beste mensen dood aan de meest gruwelijke ziektes, maargoed dat is gods wil natuurlijk![]()
Als je christen bent, neem ik je gewoon per definitie niet serieus.