Ze vallen dan blijkbaar uit de lucht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze vallen dan blijkbaar uit de lucht.
Wij gaven altijd appels aan koeien omdat ze ons zeiden dat ze dan dronken werden. Probeerden ze nadien ook om te duwen.Zonde vd wodka.. in mn hangjeugd tijd wel eens xtc aan een geit gegeven

Patrick? Ouwe maat van me deed ook zulke debiele dingen vroeger die had een keer xtc aan een pauw gevoerd bij een kinderboerderij. Mafjoekel was/is het.Zonde vd wodka.. in mn hangjeugd tijd wel eens xtc aan een geit gegeven
Kan allemaal prima beest heeft zich flink vermaakt dat al die leipos hem aant aaien waren.. miss wel een kater aan overgehoudenPatrick? Ouwe maat van me deed ook zulke debiele dingen vroeger die had een keer xtc aan een pauw gevoerd bij een kinderboerderij. Mafjoekel was/is het.
Nee die pauw lag dood in het hok de volgende dag.Kan allemaal prima beest heeft zich flink vermaakt dat al die leipos hem aant aaien waren.. miss wel een kater aan overgehouden
Das wel jammer wist niet dat pauwen p*ssy waren

Ouderwetse tovenarij.
Ik wil soms al uit Nederland weg omdat ik het te druk vindAls je lang genoeg in de stront zit ruik je het niet meer.

Sjonge, jonge, ik krijg gelijk een depressie.