Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You are more then welcome..
trouwens ik begrijp nu pas echt wat je vorige keer bedoelde met amper karma krijgen..(ik kijk toevallig ff hoe de waardering is)
word niet echt gewaardeerd....niet dat ik een karma h**r ben , maar af en toe een berichtje is wel leuk...
en als ik dan ook nog is langer bezig ben voor info..houd het hier op voor mij...
maar goed.. vind plaatjes verzamelen nog steeds wel interessant.
. Ik doe het omdat ik het leuk vind maar positieve reacties stel ik zeker op prijs!
![]()
Irak veteraan Joseph Dwyer draagt een gewonde Irakese jongen uit het crossfire in 2003, eerste week van de oorlog, nabij de Euphrates richting Bagdad. Hij diende als Medic.
Na de oorlog vocht hij tegen PTSS, drank/drugs verslaving, paranoia en woedeuitlatingen, waarna zijn vrouw hem met haar dochtertje verliet voor hun eigen veiligheid. In 2008 werd hij met een overdosis in z'n eigen huis aangetroffen.
kee dan.

kee dan.
duurde even maar heb weer 34 plaatjes voor jullie
![]()
verlaten NSA station, Teufelsberg, Duitsland.
![]()
radio antennes bevinden zich in de bollen.
![]()
badkuip vol rode verf
![]()
Magnapinna of 'bigfin squid', de soort wordt het vaakst waargenomen op 1200m+ diepte. Foto/video door Shell. (7828+ feet in depth = 2385 meter of dieper)
![]()
bomen door Axel Erlandson
![]()
![]()
(heeft zijn boomgroei-geheimen meegenomen het graf in)
![]()
David Cameron kondigt bezuinigingsmaatregelen aan.
![]()
monument voor de slachtoffers van Uta flight 772. Klaar in 2007.
![]()
cirkel van 60m+ breed gebouwd door inheemsen en nabestaanden, 18 jaar na dato. Stenen werden minstens 70km getransporteerd naar de crash-site, midden in de Tenere regio.
![]()
![]()
effecten van recente tyfoon in Tacloban.
![]()
![]()
![]()
gezicht van een vrachtwagenchauffeur na 28 jaar dienst.
![]()
surveillance in Shanghai.
![]()
Ruslands eerste McDonald's opent in Moskou, 1990.
![]()
Chernobyl (poster/schilderij hoogstwaarschijnlijk nep). Collectie vergane gasmaskers is echt.
![]()
honey pot ants
![]()
Amish kinderen kijken naar een televisie
![]()
ijsberen bij de USS Honolulu
![]()
Landwasser Viaduct in Zwitserland
![]()
toeristen in Hong Kong
![]()
![]()
Salvador Dali met zijn miereneter
![]()
grootste woord ter wereld - naam van een oliesjeik - 1x3km.
![]()
![]()
geallieerden bij Hitler's wereldbol.
![]()
Muhammad Ali's buit na een gevecht in 1974.
toch super bedankt!!wauw!Een goedkope ($50,-) lens, een p&s camera en wat ductape... http://www.demilked.com/macro-snowflakes-diy-camera-alexey-kljatov/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
moar...