- Waardering
- 2.744
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOl vergeet de spoiler zal ik zo even doen, ik zal ook kijken of ik er info bij kan zetten...
EDIT jongens kijk ook even de thread door als jullie willen, aangezien de meeste toch echt al een keer of meer gepost zijn...
ik doel nu ook echt op de laatste post....
Allemaal zeer mooie foto's. Echter blijven de meest aangrijpende die van de massagraven tijdens en na de wereldoorlog. Als je zoiets in het echt voor je neus ziet, dan ben je echt getraumatiseerd voor de rest van je leven. De mens, een vreselijk wezen, gelukkig in staat tot zeer mooie daden.
Jup ergens op pagina dertig of zo.Staan die in dit topic? Morbide smaak heeft de poster dan.
Staan die in dit topic? Morbide smaak heeft de poster dan.

hallo orginele_naam, dit is een heel mooi topic vind ik. maar waar blijven de nieuwen plaatjes?

hallo orginele_naam, dit is een heel mooi topic vind ik. maar waar blijven de nieuwen plaatjes?
Ik blijf dit maar vaag vinden maar goed,hallo orginele_naam, dit is een heel mooi topic vind ik. maar waar blijven de nieuwen plaatjes?