XXL Nutrition

Epistane kuur 4 weken

Bezoekers in dit topic

novedex XT (bestaat GT?) is niet voldoende als nakuur. Ook enkel leverondersteuning nemen tijdens je cycle, maar er achter niet lijkt me niet de beste optie. Daarnaast zou ik ook eens kijken naar cycle support wat een mooie aanvulling is op elke cycle (spul smaakt wel afschuwelijk)

grtz

bart

+1
 
En als je 40mg gaat nemen ga je gegarandeerd je test wat onderdrukken, veel succes om met tribulus en Novedex XT je boeltje terug op gang te brengen

;)
 
haha ja, was vandaag in sluis en die verkoper vertelde ook van M-1t bvb dat het je testosteron niet plat legt maar wel de lucht in helpt. En dat een gewoon tribulusproductje dus absoluut voldoende is als nakuur. Hij wist natuurlijk niet wat Nolvadex was.

Ik hoopte dat m'n maat er niet ging intrappen want ik had hem al aangeraden Nolvadex te bestellen. Gelukkig wist hij dus dat het verkoopspraatjes waren voor de tribulus die in zijn winkel stond.
 
Week 1 IBE Epistane 20mg: +0.5kg

Kracht is wel beter voorruit gegaan, ik pak meer bij incline dumbbelll press en eigenlijk zowat elke oefening, bij de een wat meer dan de andere.

Grtz
 
Leuk ik ga deze ook volgen...succes met je cycle kerel.
Wat neem je allemaal tijdens je cycle??
 
Leuk ik ga deze ook volgen...succes met je cycle kerel.
Wat neem je allemaal tijdens je cycle??


thx

- Ewit: VPX Zero Impact (Graham cracker)
- Creatine: Crea monohydraat
- Mult-vit: NOW Adam
- AN RPM (Pre-workout)
- PAL Reset-AD
- IBE Epistane (+ cycle support)

Grtz
 
Ziet er goed uit.
Ik zou denk ik die creatine voor na de cycle gebruiken.En misschien heb je taurine tegen backpumps nodig.
Verder ziet t er goed uit.
Doe je ook nog een nakuur?
Is dan AN RPM een beetje goed spul? Lees er goede dingen over.
 
PCT: AX Advanced PCT + IBE X-Lean

Ik heb een review geschreven over AN RPM. Ja, tis lekker spul. Wat k*t is dat je min. 1uur moet wachten na je eten en je voelt de volledige werking pas 1uur na inname. Maar swat ik neem het gewoon ong. 30min na men eten en 30min voor de training. Je voelt het spul dan ook maar gewoon wat minder.

Ik ben nu 8 dagen bezig met Epistane en 1,1kg bij:d, tis nu mijn 2de dag op 30mg.
Vandaag waren men spieren echt vol, lekker gevoel.

Grtz
 
de 9de dag pas 2 dagen nog maar op 30mg?
Welk kuurschema volg jij dan?

Als ze al aanraden om na 4 dagen op 40mg te zitten.

Ik ga ook binnenkort na de reis Epistane gebruiken met volgende erbij:

Pro BCAA Bound
B12 + ijzer complex
Taurine 500mg
Omega complex

Verder goed eetschema bulkgewijs. Met daarna een leverrijn en nolvadex als nakuur.
 
week 1: 20mg/ed
week 2: 30mg/ed
week 3: 30mg/ed
week 4: 40mg/ed
 
Morgen is het dag 10, ga me nog eens wegen dan :)
 
Dag 10: + 1,4kg



Grtz
 
Kga dus stoppen met die creatine. Heb nog niet veel last van backpump of gewone krampen over men lichaam maar ik neem het zekere voor het onzekere.
Tzal ook een wat eerlijker beeld van Epistane geven + mss speel ik ook wat vocht kwijt.

Grtz
 
Dag 16: + 1,9kg
 
Gaat de goede kant op, ook krachttoename?
 
Summery 3 weeks

Gewicht: +1,1kg

Krachttoename: Alt. db Curls 16kgx6 (moeite) => 18x6 (makkelijk)
Shoulder Press 22x4 => 24kgx6
Incline Bench 65x6 => 75x6
Small grip bench 40x6 => 50x8

Voordelen
- Droge massa
- Kracht
- Honger (kan ook een nadeel zijn)
- Kleine toename van agressie
- Vasculairder

Nadelen
- Moeheid
- Honger
- Uithouding gaat achteruit
- Backpump + krampen
- Ballen krimpen

Ik ben niet meer bijgekomen omdat ik ten eerste met die creatine van de eerste week gestopt ben en ten tweede omdat ik iets lager in kcals zit, voornamelijk kcals van melk.
Melk geeft me toch een iet wat dikkere huid.
Epistane werkt en werkt goed, voornamelijk voor krachttraining. Maar aangezien ik eigenlijk meer uithouding nodig heb met mijn job is Epistane toch niet zo geschikt voor mij.
Ik begin vanaf vandaag met mijn laatste week IBE Epistane, 40mg ed.

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Mooie update,maar je hebt best veel bijwerkingen.
Ik had veel minder last van bijwerkingen met het pulsen van Havoc.
Je krachttoename is ook goed zie ik, je bent nog niet veel aangekomen.Ik had ook dat hongergevoel, at ook meer dan normaal vooral veel eiwitten tot me genomen.
Maar ziet er goed uit.
Suc6 met je laatste week
 
Mooie update,maar je hebt best veel bijwerkingen.
Ik had veel minder last van bijwerkingen met het pulsen van Havoc.
Je krachttoename is ook goed zie ik, je bent nog niet veel aangekomen.Ik had ook dat hongergevoel, at ook meer dan normaal vooral veel eiwitten tot me genomen.
Maar ziet er goed uit.
Suc6 met je laatste week



Thanks!
 
Back
Naar boven