XXL Nutrition

Epistane kuur 4 weken

Bezoekers in dit topic

ik zie eerst +1.9kg staan en daarna +1.1kg. Mag ik die bij elkaar optellen of heb je zoveel last van weinig kcals etc dat je direct alweer 800gram bent kwijtgeraakt?

Voor de rest suc6 met je laatste week... Je kan ook gewoon op 20 reps gaan zitten als je uithouding belangrijk vind :) (als de pomps het toelaten ;))
 
Door iets te zakken in kcals ben ik afgevallen ja.

Grtz
 
Slechts 1,1 Kg gewonnen ? Dan is volgens mij je voeding toch niet echt toppie.

Bij iedereen die ik ken die Havoc ipv epistane gedaan heeft zijn allemaal plus/minus 5 Kg zwaarder.
 
Volgens mij ben je dan wel iets te hard in voeding gezakt ja. In combinatie met een sterk product als deze zou je ook makkelijk vet moeten kunnen verliezen zonder spieren in te leveren (of zelfs gainen). Kwestie van goede voeding...
 
Slechts 1,1 Kg gewonnen ? Dan is volgens mij je voeding toch niet echt toppie.

Bij iedereen die ik ken die Havoc ipv epistane gedaan heeft zijn allemaal plus/minus 5 Kg zwaarder.

reden waarom er verschillende geruchten zijn dat havoc en epistane niet dezelfde actieve ingredienten bevatten (zijn zelsf tests gedaan die aantonen dat ze niet helemaal overeenkomen, natuurlijk worden deze resultaten niet betwist. Daarom raad ik dan ook aan havoc te gebruiken ipv epistane als je wil gaan voor 1 van de twee en de keuze hebt.

aan de OP: bedankt voor je eerlijke revieuw.

grtz

bart
 
1,6kg op 4 weken tijd

Side's etc zelfde als mijn review: 3 weken.
 
Had jij last van backpumps of een mega stijve rug, en dit niet de oorzaak van rug te trainen natuurlijk?
 
No m8, Ik kreeg die backpump tijdens elke training een beetje maar pas toen ik later op de avond in de zetel lag...man man man kwas precies 75

Die 1,6kg lijkt niet veel maar het is wel pure spiermassa. Ik loop ook redelijk wat: 3/4 per week 45Min. - 1uur.
Kcals waren +- 3000kcals

Grtz
 
Had jij last van backpumps of een mega stijve rug, en dit niet de oorzaak van rug te trainen natuurlijk?

Twas altijd mijn onderrug, voor epistane had ik er geen last van (wel toen ik 14/15 jaar was en aan wielrennen deed: snel groeien, constant spelen met het hoogt van men zadel etc.)

Grtz
 
Ik heb enorme last van een stijve rug, en ik heb rug sinds vorige dinsdag niet meer getraint dus het kan niet daaraan liggen, normaal moest ik hem gisteren trainen maar wou dit niet doen omdat hij te stijf is. Ik weet nu niet of het komt van die Epistane.

Ik pak zoiezo Taurine 500mg capsules, 1x per dag (Merk: Solgar Vitamin)
samen met BCAA's en B12+ijzer complex
 
Kzou die taurine hoger doseren: 2000mg/ed
 
Zoveel? Dat lijkt me nogal veel te zijn om taurine te mogen binnen hebben.
 
Slaapte daar dan niet wat onrustiger van?
Want vond dat ik vannacht toch wel wat meer wakker gekomen ben dan anders. Normaal slaap ik aan 1 stuk door tot sochtends, hup wakker.

Zal hem vandaag es naar 1000 mg opvoeren
 
Das van de epistane dat je niet goed slaapt. Je mag hem niet te laat innemen.

En eet meer bananen, die bevatten potassium dewelke ook goed helpen tegen backpumps
 
Das van de epistane dat je niet goed slaapt. Je mag hem niet te laat innemen.

En eet meer bananen, die bevatten potassium dewelke ook goed helpen tegen backpumps

klopt en ripaf's vorige post is ook goed advies. 2gr is geen probleem voor korte tijd.

grtz

bart
 
Heb net in het boek 'The Edge' van Ben en Joe Weider gekeken en daarin staat dat je Taurine mag nemen tussen de 500mg en 5gr.

Merci voor de informatie
 
Dag beste mensen. Er word hier gesproken over 30mg per dag innemen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar ga krijgen als die caps 20mg zijn? Of is het de bedoeling dat ik ga knutselen?

grtz
 
Dag beste mensen. Er word hier gesproken over 30mg per dag innemen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar ga krijgen als die caps 20mg zijn? Of is het de bedoeling dat ik ga knutselen?

grtz

welke merk heb je, epistane van IBE is namelijk 10mg. Havoc ook.
 
Back
Naar boven