XXL Nutrition

Epistane kuur 4 weken

Bezoekers in dit topic

Slechts 1,1 Kg gewonnen ? Dan is volgens mij je voeding toch niet echt toppie.

Bij iedereen die ik ken die Havoc ipv epistane gedaan heeft zijn allemaal plus/minus 5 Kg zwaarder.

Vind ik echt zo grappig. Ik ken mensen genoeg die epi nemen en waarvan hun voeding goed in mekaar zit en die maar 2 - 3 kg bijkomen. 5 kg is overdreven en zal wss goed wat vet en dergelijke bijzitten.
 
ik heb inderdaad epi van IBE

serving size 2 caps
amount per serv 20mg

of houd dit in dat ik 4 caps zou moeten nemen om op 40 mg te komen?
 
Dag beste mensen. Er word hier gesproken over 30mg per dag innemen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar ga krijgen als die caps 20mg zijn? Of is het de bedoeling dat ik ga knutselen?

grtz

Aardig gek... een topic van 2 jaar oud kicken. Je had beter een nieuw topic aan kunnen maken
 
Ik begrijp wat je bedoelt. Weet deze topic al een tijdje te vinden maar alleen via google. Nieuwe gebruiker, nog een beetje onwetend.​
 
Aardig gek... een topic van 2 jaar oud kicken. Je had beter een nieuw topic aan kunnen maken

:o:o:o had ik ook niet door...

Is er geen functie of zo om deze topic in het roos te markeren of zo?
 
ik heb inderdaad epi van IBE

serving size 2 caps
amount per serv 20mg

of houd dit in dat ik 4 caps zou moeten nemen om op 40 mg te komen?

serving size 2 caps
amount per serv 20mg

Dus 1 caps = 10mg ,niet zo moeilijk toch ;).
 
haha ok ik had al zo'n vermoeden maar laat het liever even bevestigen voordat het erin gaat he. maar iig thnx :D
 
hoe kun je nou op basis van deze informatie bepalen wat ik in m'n gym uitvoer? eet al zeker een anderhalf jaar lang 4 warme maaltijden per dag in combinatie van whey en daarbij afwisselende dingen zoals tirbulus + crea + amino.

niet iedereen heeft de aanleg om direct z'n vet weg te zetten en veel mensen hebben aanleg om vet te worden in tegenstelling tot wat ik heb. Als ik die aanleg wel zou hebben weet ik zeker dat ik deze zooi niet eens nodig zou hebben maarja het oog wil ook wat op een keer he.

over t algemeen gebeuren veel oefeningen ver boven lichaamsgewicht met een goede uitvoering natuurlijk, wat de training voor mijn postuur toch wel vrij intensief maakt maar ondanks het gewicht en de perfecte uitvoering is de uitdaging en progressie nog niet genoeg.

ik hoop dat je je antwoord hierin kan terugvinden baksteen123
 
Njah 1m81 en 67kg, ook al heb je geen aanleg zijn dit nog altijd slechte stats hoor. Niet denken dat epistane dit gaat verhelpen...
 
ik begrijp waar je heen wilt. ik zorg dat alles wat ik binnen krijg ver boven m'n verbruik blijft en hoop dat het overige op deze manier door epi kan worden omgezet. mocht dit niet helpen ga ik gewoon nog een paar jaar verder op de bekende weg die ik al volgde en zal ik moeten wachten tot mijn lichaam het toelaat.

het gaat mij op het moment overigens niet zozeer om de kilo's die ik maak maar ook om het beeld wat ik te zien krijg na deze periode.
 
nja vertel eens wat over je stats op de grote oefeningen dan?
En typ je voedings schema eens neer...

Begrijp dat het niet zo zwart en wit is natuurlijk, maar nieteens 70kg bij 1m80 is natuurlijk vrij weinig massa en lijkt me niet verstandig om dan al aan de hormonen te gaan...
 
hoe kun je nou op basis van deze informatie bepalen wat ik in m'n gym uitvoer? eet al zeker een anderhalf jaar lang 4 warme maaltijden per dag in combinatie van whey en daarbij afwisselende dingen zoals tirbulus + crea + amino.

Je mag je geld ook op mijn rekening overmaken hoor..
En wat baksteen zei; laat je voedingsschemamaar eens zien

het gaat mij op het moment overigens niet zozeer om de kilo's die ik maak maar ook om het beeld wat ik te zien krijg na deze periode

???

over t algemeen gebeuren veel oefeningen ver boven lichaamsgewicht met een goede uitvoering natuurlijk, wat de training voor mijn postuur toch wel vrij intensief maakt maar ondanks het gewicht en de perfecte uitvoering is de uitdaging en progressie nog niet genoeg

Post voor de lol eens je stats dan. En tbh.. met dat lichaamsgewicht is het ook niet echt lastig om dr overheen te zitten lol
 
Ik ben niet zo van die fancy troep maar is deze zooi net zo belastend voor de lever als d-bol of winny met minder effect en meer bijwerkingen?
 
Ik ben niet zo van die fancy troep maar is deze zooi net zo belastend voor de lever als d-bol of winny met minder effect en meer bijwerkingen?

Met winny zal je weinig kilo's pakken, d-bol wel, epistane is met minder bijwerkingen zoals ik bijna overal lees. Verder net zo belastend voor de lever. Nolva als nakuur, en een degelijke liversupport.
 
vraag me 1 ding af hoezo prohormonen ipv real deal ?
is toch goedkoper, en je weet de gevolgen?
 
Epistane is lang(!) niet zo levertoxisch als dat iedereen denkt. Ik zelf heb een paar cycles gedaan waarbij mn leverwaardes zelfs beter zijn geworden. Ik wil niet zeggen dat het niet schadelijk is, maar dat leverschade daar epistane zwaar overrated is.

Epistane is een leuk product voor mensen die normale supplementen beu zijn, en nog niet klaar zijn voor de real deal. Epistane is erg mild en zal dan ook geen echte bijwerkingen geven. De gains van Epistane zijn aardig, maar de kwaliteit vind ik persoonlijk tegenvallen. Vooral als je gaat kijken wat je na 4maanden nog overhoudt van dat kuurtje.

Over de lange termijn sides van Epistane is nog niks te vinden, maar gevoelsmatig denk ik dat het mee zal vallen. In ieder geval niet te vergelijken met Dbol of Winny.
En betreft de vergelijking Winny/Dbol met Epistane, is imo appels met peren vergelijken.
 
Dan snap ik niet waarom er zo gekloot word met lage doseringen en andere sups tegen bijwerkingen en herstel. Ik vreet ook 60 mg winstol voor 8 weken zonder verhoogde leverwaarden nou jah een beetje dan wat nog onder de maat wasen geen verhoging te noemen was.
 
Back
Naar boven