AndroidHealthClinic

Epistane kuur 4 weken

Bezoekers in dit topic

nee, nolvadex
 
ik ben vandaag begonnen met epistane en ben van plan om als nakuur test hardcore te gebruiken
http://www.hardcorenutrition.nl/spieropbouw/63-testosteron/6-get-diesel-test-hardcore.html
is dat een goed idee of raden jullie iets anders aan?

Ik denk niet dat je met dat product ermee weg komt.

Check anders http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/oct-pct-epistane-234988/#post4622941 eens, hier staat alle info die je nodig hebt.

nee, nolvadex

Kan, hoeft niet. Achter de hand is nooit weg.

Zou opzich kunnen volstaan indien je de epi op 30mg houd en niet langer als 4 weken kuurt.

Moeilijk om te zeggen. Al zou je hier wel naar neigen, gezien 30mg niet echt bepaald zwaar is.
 
Ik denk niet dat je met dat product ermee weg komt.

Check anders http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/oct-pct-epistane-234988/#post4622941 eens, hier staat alle info die je nodig hebt.



Kan, hoeft niet. Achter de hand is nooit weg.



Moeilijk om te zeggen. Al zou je hier wel naar neigen, gezien 30mg niet echt bepaald zwaar is.

Zit nu net 1 dag in me pct, heb 5 weken epi gedaan 1 week 20 en de andere 4 op 40mg met als pct drive en alpha x. Merk geen problemen met libido of gino etc. Vind epi een beetje overrated.
 
gyno zou geen probleem mogen zijn met epi want dit aromatiseert niet en bestrijd zelfs gyno
 
gyno zou geen probleem mogen zijn met epi want dit aromatiseert niet en bestrijd zelfs gyno

epi heeft bij een aantal mensen gyno vermindert, dat betekent niet dat je het daarvoor moet gebruiken.

Verder kan je ondanks dat epi niet aromatiseert toch gyno krijgen indien je niet goed nakuurt.
 
gyno zou geen probleem mogen zijn met epi want dit aromatiseert niet en bestrijd zelfs gyno

Toch zijn er genoeg horrorverhalen (ook USboards) waarbij mensen daadwerkelijk Gyno hebben gekregen na een Epi/Havoc kuur.
Desondanks schat ik de kans op Gyno zeer klein in bij een fatsoenlijke kuur.
 
Toch zijn er genoeg horrorverhalen (ook USboards) waarbij mensen daadwerkelijk Gyno hebben gekregen na een Epi/Havoc kuur.
Desondanks schat ik de kans op Gyno zeer klein in bij een fatsoenlijke kuur.

Onder een normale kuur versta je, normale innames? 20 30 40 40?? Kan zelf namelijk niet aan nolva komen, dus word het een OTC PCT voor mij. Maar heb natuurlijk geen zin om 1 van die horror verhalen te worden :D
 
hey snotlap. Check mijn log eens. Denk als je mijn pct neemt zonder nolva je wel goed zit voor epi.
 
Onder een normale kuur versta je, normale innames? 20 30 40 40?? Kan zelf namelijk niet aan nolva komen, dus word het een OTC PCT voor mij. Maar heb natuurlijk geen zin om 1 van die horror verhalen te worden :D

Als je niet aan een SERM kan komen, moet je ook geen epistane nemen. Dat is mijn mening tenminste.

De kans dat je probleemloos herstelt na 4wken epi zonder pct (otc-pct = geen pct) is heel groot. Maar ik persoonlijk zou het risico niet nemen.

Voor je het weet is je libido voor een paar maanden om zeep. Waarom dat riscio nemen.
 
Zou het liefste heb minste risico willen lopen natuurlijk, bedankt voor de toevoegingen iig willyy en horn :D

Volg trouwens elke update van je horn, ben benieuwt wat je eind result zal zijn!
 
Hallo, ik heb een vraag.?
is een na kuur belangerijk na epistane en waarom ?
 
Hallo, ik heb een vraag.?
is een na kuur belangerijk na epistane en waarom ?

Absoluut! Zelf 10 kilo gepakt waarvan zeker weer 5 verloren door slechte nazorg. Later dat jaar nog ziek geweest en weer terug bij af.

Zorg dat je voeding optimaal is en blijft. Daarbij gestructureerd blijven trainen.

Kreeg van epi veel kracht wat ook zal afnemen, schrik daar dus niet van.

Als je alles netjes doet, kan je er een leuk aantal kilo's aan overhouden :D
 
Back
Naar boven