AndroidHealthClinic

Epistane

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
40
Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik zou 2 potjes bestellen van 90 caps via nutraplanet.com

Is er veel kans dat ze door de douane worden afgenomen en ik een boete krijg of niet? Het zit samen met wat whey products enz...

EPISTANE

Gelieve vlug te reageren want ik moet morgen bestellen thx!

Gaat het zefl ook heel binnekort daar bestellen en maak me er eigenli8jk niet echt zorgen om. Havoc komt ook gewoon aan!

Daarnaast worden me pakkies via nutraplanet nooit opengemaakt bij de douane misschien komt dat omdat ze er altijd opzetten dat er voor 80 dollar inzit terwijl dat meestal 150 is vind het ook een geweldige site met een nog betere service!

Laat hier ff weten mocht je wel problemen krijgen!

• Topic Starter Topic Starter
Let's hope not! :)
Ik ga 2 potjes bestellen.

Weet jij het 1 en het ander van eventueel betrouwbare bronnen, qua gains en logs enzo? Of welks schema je best zou gebruiken voor de beste gains met de juiste voeding uiteraard.

Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik zou 2 potjes bestellen van 90 caps via nutraplanet.com

Is er veel kans dat ze door de douane worden afgenomen en ik een boete krijg of niet? Het zit samen met wat whey products enz...

EPISTANE

Gelieve vlug te reageren want ik moet morgen bestellen thx!

Ik heb vandaag weer twee potjes binnegekregen en vorige week ook al 1! Alles via 1fast400. Wel laat ik het altijd komen met FedEx en niet met de post. Ik weet niet of dit verschil uit zou maken, maar ik heb nog (!!) geen problemen gehad....

Gaat het zefl ook heel binnekort daar bestellen en maak me er eigenli8jk niet echt zorgen om. Havoc komt ook gewoon aan!

Daarnaast worden me pakkies via nutraplanet nooit opengemaakt bij de douane misschien komt dat omdat ze er altijd opzetten dat er voor 80 dollar inzit terwijl dat meestal 150 is vind het ook een geweldige site met een nog betere service!

Laat hier ff weten mocht je wel problemen krijgen!

onze bestelling is toch net iets meer...als ze er dan 80$ gaan opzetten zal het niet pakken denk ik,we bestellen met 5 personen :D

Ik heb vandaag weer twee potjes binnegekregen en vorige week ook al 1! Alles via 1fast400. Wel laat ik het altijd komen met FedEx en niet met de post. Ik weet niet of dit verschil uit zou maken, maar ik heb nog (!!) geen problemen gehad....

ja idd met fedex,volgens mij moeten die ook niet langs de douane...

onze bestelling is toch net iets meer...als ze er dan 80$ gaan opzetten zal het niet pakken denk ik,we bestellen met 5 personen :D

jawel, als ik via FedEx bestel maken ze het altijd open, via IPS soms, niet altijd. Er moet een bepaalde vorm van controle zijn, ook via FedEx

jawel, als ik via FedEx bestel maken ze het altijd open, via IPS soms, niet altijd. Er moet een bepaalde vorm van controle zijn, ook via FedEx

dan zal er wel niet zo veel van aan zijn van al die "verboden supplementen"

heb al 17-hd,jungle warfare,zelfs nog de originele blue up met yohimbe in,vorige maand allemaal netjes binnengekregen...

Welke PCT raden jullie aan om te gebruiken na Epistane? Liefst 1tje die gemakkelijk te verkrijgen is.

dan zal er wel niet zo veel van aan zijn van al die "verboden supplementen"

heb al 17-hd,jungle warfare,zelfs nog de originele blue up met yohimbe in,vorige maand allemaal netjes binnengekregen...

denk het ook niet want al die poducten die jij noemt worden alle 3 legaal in nederland verkocht. (op dit moment tenminste nog, die blue up gaat er ook over een maand uit)

Ja als je zoveel tegelijk besteld weet je zeker dat ze het gaan controleren en heb je zeker ook altijd een naheffing!
Zelf trouwens slechte ervaringen met fedex 1 keer via hun besteld had meteen een naheffing terwijl me pakket onder de 200 was echt idioot bestel nooit meer via hun!

of uw goederen via fedex, dhl, ups of de post het land binnenkomen, maakt geen verschil. evenveel kans om door de douane gecontroleerd te worden. je moet gewoon geluk hebben dat ze jou pakje niet geopend hebben en een ander wel. soms lukt het vijf keer en de zesde keer heb je prijs. er worden steekproeven gedaan. niet alle pakjes worden geopend.

of uw goederen via fedex, dhl, ups of de post het land binnenkomen, maakt geen verschil. evenveel kans om door de douane gecontroleerd te worden. je moet gewoon geluk hebben dat ze jou pakje niet geopend hebben en een ander wel. soms lukt het vijf keer en de zesde keer heb je prijs. er worden steekproeven gedaan. niet alle pakjes worden geopend.

Idd maar des te groter je pakket des te meer kans je heb dat ze je eruit pakken pakketjes van laat zeggen 80 dollar zullen ze eerder langs laten gaan als pakketten van 400!

Terug
Naar boven