- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nederland telt nu al 450 moskeeën voor 16 miljoen inwoners (1 miljoen moslims). Marokko telt 60 kerken voor 31,9 miljoen inwoners.
Nogal een groot verschil niet?
Hoe zit het met Christenen in Egypte, Irak ? Daar worden ze aangepakt als vee door zowel politie als burgers. De Joden in Marokko leven trouwens beschermd door de overheid.
ach als wilders aan de macht komt stellen ze straks andersom ook die vragen over nederland. 'hoe zit het met moslims in nederland?', 'oh je bedoelt dat achterlijke land waar ze bepaalde groepen behandelen als tweede of derderangs burgers'.
Ben ik het zeker mee eens, de islam weg willen is gewoon net zo achterlijk. Maar ik vind wel dat de overheid ontmoedigend mag optreden.Ach als Wilders aan de macht komt stellen ze straks andersom ook die vragen over Nederland. 'Hoe zit het met moslims in Nederland?', 'Oh je bedoelt dat achterlijke land waar ze bepaalde groepen behandelen als tweede of derderangs burgers'.
Zal je net zien dat alles inzakt behalve de moskees

Ben ik het zeker mee eens, de islam weg willen is gewoon net zo achterlijk. Maar ik vind wel dat de overheid ontmoedigend mag optreden.

Zal je net zien dat alles inzakt behalve de moskees![]()