XXL Nutrition

Er komt een moskee

Wat is er mis met een moskee? Die gasten willen gewoon bidden. Ze doen geen vlieg kwaad. Zolang je iedereen in zijn waarde laat is er niets aan de hand. Er is hier een recht van meningsuiting. Zolang ze niemand kwaad doen, gewoon bouwen. Synagoges, kerken, maakt niet uit. Neem het voorbeeld van Amerika, Nederland de melting pot, helaas lijkt dit op een utopie na de komst van Wilders.

Wat is er mis met een moskee? Die gasten willen gewoon bidden. Ze doen geen vlieg kwaad. Zolang je iedereen in zijn waarde laat is er niets aan de hand. Er is hier een recht van meningsuiting. Zolang ze niemand kwaad doen, gewoon bouwen. Synagoges, kerken, maakt niet uit. Neem het voorbeeld van Amerika, Nederland de melting pot, helaas lijkt dit op een utopie na de komst van Wilders.
Correctie: sommigen doen geen vlieg kwaad. Anderen doen méér dan een vlieg kwaad.

het forum met de breedste mannen van nederland en zelfs hier krijg je gezeik over moslims en marokanen.

nog even en ik wordt ook bang voor ze.

• Topic Starter Topic Starter

Dat is het probleem juist, ik heb al verscheidene keren tijdens het uitgaan problemen gehad met het kleine groepje Marokkanen. :rolleyes:

Bij mij in de buurt staat ook een moskee, en daar staat dan zo'n jalajalagallemagallema idioot te schreeuwen dat je er zowat wakker van zou worden. Vrij irritant.

Bij mij in de buurt staat ook een moskee, en daar staat dan zo'n jalajalagallemagallema idioot te schreeuwen dat je er zowat wakker van zou worden. Vrij irritant.

Zowat wakker ? dus je wordt er niet wakker van, maar wel bijna en je weet ook dat het heel hard geschreeuw is, alleen lig je altijd te slapen ?

Wollah Ronniej, PROBLEEM?

ARTIKEL 307? Een gangsta Marokkaan die rechten studeert? :o

Oke omdat je een DBB'er bent zal ik je niet neersteken met al m'n vriendjes. Je snapte wel wat ik bedoelde ;)

WAT DOE JE WIJS SWA, zoek je ruzie ofzo!? Wollah kom dan man dan sgiet ik je met m'n pipa, en dan klap ik je gezicht in gaas, ARTIKEL 307 SWA, popo zal te laat zijn..

Ja, zullen we samen zoeken :)! ?

---------- Toegevoegd om 01:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:49 ----------

Oke omdat je een DBB'er bent zal ik je niet neersteken met al m'n vriendjes. Je snapte wel wat ik bedoelde ;)

Tuurlijk snapte ik het

maar nu ga ik slapen, moet morgen vroeg op :)

Ik vind die klok van de kerk elke zondag morgen veel erger idd dan die mensen die naar de moskee gaan.

Maar het feit blijft dat er al genoeg moskeeen zijn en er vaak ook mensen (moslims) op verkeerde gedachte worden gezet en zo dus gevaarlijk kunnen zijn/worden voor de rest van de wereld.

Mohammed heeft al zijn volgelingen verspreid over de wereld met nederland als centraal punt waaruit terroristische aanslagen voorbereid worden (ook in moskeeen) en uitgevoerd worden in het buitenland.

Ik kan hier een heeeeel lang verhaal neerzetten met hoe ik over die ideologie denk, maar dat laat ik aan anderen over die het meteen aan d erest van Nederland kunnen vertelen (mr wilders :D).

In Marokko staan ook kerken en synagoge... nu beter?
Ironische is dat ze daar wel met elkaar en door elkaar kunnen leven.

Hahaa, ja idd zijn echte vriendjes daar............niet.

Maar dat zijn wel Arabische katholieken en Arabische Joden in Marokko.

De jood gebruikt zijn afkomst als bijvoegelijk naamwoord (joodse marokkaan in dit geval dus:))

Hoe zit het met Christenen in Egypte, Irak ? Daar worden ze aangepakt als vee door zowel politie als burgers. De Joden in Marokko leven trouwens beschermd door de overheid.

Om zo nog een beetje voorbeeldig over te komen?:o
Wat hebben die mensen anders nog?

dan verhuis je toch lekker naar een ander dorp?

lekker boeiend.

Ja precies, laat je lekker weg jagen.

het forum met de breedste mannen van nederland en zelfs hier krijg je gezeik over moslims en marokanen.

nog even en ik wordt ook bang voor ze.

Ok ''Baas Beer''.:cool:

Valt gewoon onder vrijheid van godsdienst, wat doe je eraan ? Live and let live :)

Mijn klacht valt dan ook gewoon onder de vrijheid van meningsuiting :).

achja, in rotterdam komt een heel moslim ziekenhuis :D dus je heb nog geluk met 1 moskee haha

Terug
Naar boven