gespierd
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
dan verhuis je toch lekker naar een ander dorp?
lekker boeiend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correctie: sommigen doen geen vlieg kwaad. Anderen doen méér dan een vlieg kwaad.Wat is er mis met een moskee? Die gasten willen gewoon bidden. Ze doen geen vlieg kwaad. Zolang je iedereen in zijn waarde laat is er niets aan de hand. Er is hier een recht van meningsuiting. Zolang ze niemand kwaad doen, gewoon bouwen. Synagoges, kerken, maakt niet uit. Neem het voorbeeld van Amerika, Nederland de melting pot, helaas lijkt dit op een utopie na de komst van Wilders.
Wat is er mis met een moskee? Die gasten willen gewoon bidden. Ze doen geen vlieg kwaad. Zolang je iedereen in zijn waarde laat is er niets aan de hand. Er is hier een recht van meningsuiting. Zolang ze niemand kwaad doen, gewoon bouwen. Synagoges, kerken, maakt niet uit. Neem het voorbeeld van Amerika, Nederland de melting pot, helaas lijkt dit op een utopie na de komst van Wilders.

het forum met de breedste mannen van nederland en zelfs hier krijg je gezeik over moslims en marokanen.
nog even en ik wordt ook bang voor ze.
Bij mij in de buurt staat ook een moskee, en daar staat dan zo'n jalajalagallemagallema idioot te schreeuwen dat je er zowat wakker van zou worden. Vrij irritant.
?WAT DOE JE WIJS SWA, zoek je ruzie ofzo!? Wollah kom dan man dan sgiet ik je met m'n pipa, en dan klap ik je gezicht in gaas, ARTIKEL 307 SWA, popo zal te laat zijn..
! ?Oke omdat je een DBB'er bent zal ik je niet neersteken met al m'n vriendjes. Je snapte wel wat ik bedoelde![]()

ARTIKEL 307? Een gangsta Marokkaan die rechten studeert?![]()
).In Marokko staan ook kerken en synagoge... nu beter?
Ironische is dat ze daar wel met elkaar en door elkaar kunnen leven.
Maar dat zijn wel Arabische katholieken en Arabische Joden in Marokko.
)Hoe zit het met Christenen in Egypte, Irak ? Daar worden ze aangepakt als vee door zowel politie als burgers. De Joden in Marokko leven trouwens beschermd door de overheid.

dan verhuis je toch lekker naar een ander dorp?
lekker boeiend.
het forum met de breedste mannen van nederland en zelfs hier krijg je gezeik over moslims en marokanen.
nog even en ik wordt ook bang voor ze.