XXL Nutrition

er weer tegenaan!!

Waar zit dat vetlaagje dan???

erg strakke buik, veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
:kiss:

Thanx.. voor deze mega portie motivatie..
word er wel beetje verlegen van.. maar geeft zeker die nodige boost om door te gaan!
-x-

goeie buik!

geile bb-ers allemaal..

Bijna 30 ?
2 kindjes ?

Zouden heel veel vrouwen ( alle vrouwen :roflol: ) een voorbeeld aan moeten nemen. Zou de wereld er een stuk beter uit zien.

Succes :thumb:

Ik heb t besloten.. ik ga er weer tegenaan!! Zo fanatiek geweest het afgelopen jaar, en na een zondige zomer vind ik het tijd om weer door te pakken, en vooral niet op te geven.. Vandaar de forum bezoeken, de zoektocht naar informatie en motivatie.. Heb afgelopen jaar hard gewerkt na het krijgen van mijn tweede kindje, en wil dan ook echt niet terugvallen..
Ben bijna 30, 1.70 en weer nu bijna 60 kilo..
De kilo's hebben weinig betekenis voor mij, maar wil mijn in de zomer gekweekte laagje vet er weer af, percentage weer omlaag, droog worde dus..
Ga weer gezond eten, en weer mijn schema van gemiddeld 5 uur per week trainen.. Geen zoetigheid en verkeerde koolhydraten meer, word heel moeilijk..
maar no pain..no gain.. oh, dat wil ik toch ook eigenlijk niet, to gain..? ;)

hoi bodi nou een body heb je zeker mooie buik mooi alles is mooi aan je

Zeker Naais.. Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu pas bezig van vlak voor de eerste post, dus zo'n volle week..
Gewicht verliezen is niet zo moeilijk, maar op de juiste manier wel.. Dus met behoud van spiermassa, anders train in voor lul (dat idee heb ik trouwens wel vaker..;) Nu op hoog proteine, veel vetarme eiwitten en geen slechte koolhydraten, komt voor de eerste zware periode dus neer op eiwit en groenten, 5 kleine maaltijden per dag.. en als de eerste kilo's er weer af zijn weer langzaam goede koolhydraten als volkoren pasta en brood..
vind veel goeie info hier, en heel wat aanmoedigende woorden!! ;)

Terug
Naar boven