XXL Nutrition

Erectiestoornissen

Bezoekers in dit topic

Ik heb last van hetzelfde maar dan tijdens mijn testE/trenE blast.
Erectie word niet volledig hard danwel blijft maar enkele minuten hard.
Cruise bijna nooit ergens last van, ik zit aan de Kamagra (of cobra werkt zelfs nog beter )
Maargoed blijft wel kut, maar is niet anders.
gelukkig heb je er middeltjes voor.
Ken een paar gasten die hebben hun sweet spot kwa doseringen gevonden waardoor ze weer normale erecties kunnen krijgen.
Ik zal daar tzt ook wel achter komen.
En vooralsnog werken bovengenoemde middeltjes prima om goede seks te kunnen hebben
En gewoon je vriendin vertellen mocht je dat nog niet hebben gedaan, dat het door de zooi komt die je in je spuit.
Succes
Is inderdaad knap lastig. Ben er meer en meer zeker van dat dit de tren sides zijn voor mij. Gezien de erecties beter worden met de dag. Voor mij nooit meer tren e, enkel nog maar ace
 
Hey jongens

Even een update. Heb maandag 13 mei terug bloed laten prikken. Ik voeg hier de resultaten bij. zit momenteel al 4 weken op 300 mg test cyp/week en 0,25mg adex EOD. Zoals jullie kunnen zien is mijn oestradiol veel te hoog. Te weinig adex of gewoon bunk?

IMG_20190515_171034__01.jpg
 
Volgens mij staar je je alleen maar blind op het oestrogeen gedeelte.

Ja, je oestrogeen zit boven de referentiewaarde, maar je testosteron zit ook flink boven de referentiewaarde. Qua A:E verhouding zou dat toch logisch moeten zijn?

Galen kan je dit toelichten of zit ik er flink naast?
 
Back
Naar boven