Fitness Seller

Erge trek 's nachts?

Bzar

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste BB-ers,

De zoekfunctie leverde niet veel op en er zullen vast al eerder vragen over zijn gesteld;
"Wat te doen als je 's nachts ineens hele erge trek krijgt?"

Ik had daar pas geleden namelijk ineens last van en het heeft mij aan het denken gezet. Ik had ineens hele erge honger en kon niet gelijk lekker slapen. Ik heb toen een paar sneedjes bruin brood genomen met een laagje sandwichspread. Is iets anders beter? Kwark? Sla? Komkommer?

Brand maar los en onderbouw!

Alvast bedankt.

Hetgeen wat het beste aansluit bij je voedingsschema. Daar kan je zo los nogal moeilijk een antwoord op geven imo

• Topic Starter Topic Starter
Dus je bedoelt indien ik vaak tonijn eet, ik ook 's nachts tonijn zou moeten eten? Waarom denk je dat precies? Bedankt voor je response !

Iets met veel eiwitten.
Kwark lijkt me dan nog het beste. Komkommer vult niet echt.. En een appel bijv ook niet, schijnt dat je daar zelfs meer honger van krijgt.

Dus je bedoelt indien ik vaak tonijn eet, ik ook 's nachts tonijn zou moeten eten? Waarom denk je dat precies? Bedankt voor je response !

Denk dat hij eerder bedoelt. Cutten of bulken.

In de bulk maakt het weinig uit, cutten zou ik kip, tonijn of kwark pakken. Clean bulk zoiets wat jij nu doet.

Ja, ik bedoel ook, als je voedingsdoelstelling nu bijvoorbeeld is: 'cutten'
tja, dan moet je als je iets extra eet geen pindakaas ofzo eten maar eerder groenten omdat dit weinig kcal bevat.

Aangezien ik zelf snachts ook veel wakker word. En soms met honger. Ben ik begonnen met nemen van 250 gram magere kwark halverwege de nacht. Stilt de honger een beetje en zorg ook gelijk dat mijn lichaam 100% van de nacht eiwitten aanvoer houd.

Aangezien ik zelf snachts ook veel wakker word. En soms met honger. Ben ik begonnen met nemen van 250 gram magere kwark halverwege de nacht. Stilt de honger een beetje en zorg ook gelijk dat mijn lichaam 100% van de nacht eiwitten aanvoer houd.

Dit dus.

Alhoewel je lichaam dit moet kunnen verdragen. Als ik dit zou doen dan zit ik de rest van de nacht op de plee, tenzij ik er iets bij eet wat rijk is aan KH

Je omdraaien en verder slapen ?

Als je van die trek afwilt moet je vooral blijven eten snachts.

Als je van die trek afwilt moet je vooral blijven eten snachts.

+1

Heb er ook lange tijd last van gehad en er telkens aan toegegeven door ofwel een bak kwark of nightproteine naar binnen te mikken.
Totdat ik het echt zat werd en er gewoon mee stopte met dat nachtelijke vreten. Even een paar dagen door de zure appel heenbijten, maar inmiddels geen problemen meer.
En ja, ik eet voor het slapen nog net zoveel als voorheen, niet meer niet minder.

Terug
Naar boven