MuscleMeat

Erik's Foto Thread

Erik H

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
78kg
Hi,

Updates
08-08-2011 Filmpje toegevoegd: Klik

Originele post
Dit is mijn thread waar ik een voortgang zal proberen bij te houden met foto's.

Mijn lengte: 1.78m
Gewicht: +/- 71.5kg
Vetpercentage: < 10%

In december 2008 heb ik besloten me te gaan richten op het ontwikkelen van m'n lichaam. Ben dus gaan trainen, maar dat was een beetje mwah mwah. Een maandje of 3 gekwakkeld, verhuisd naar Amersfoort en in juli 2009 de draad weer opgepakt.

Sindsdien enige supplementen gebruikt (gainers, testobooster, pre-workout) en de laatste maanden meer gefocust getraind.

Op dit moment is bijna week 4 voorbij van het wasbord dieet om te droppen in vetpercentage zodat ik droger zou worden.

We (ik en vrouw) eten schoon -> proteïnerijk en 1x per week los met het avondeten. Nog 2wk volgens het wasbord dieet schema maar we gaan het schoon eten voortzetten. Ik ga KH inname verhogen waar het kan om droge spiermassa te krijgen.

Foto voor:
DSC01435_612x816.jpg

21-05-2010 voor trainen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
DSC04449_816x612.jpg

DSC04450_816x612.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
DSC04457_612x816.jpg

DSC04458_612x816.jpg

21-05-2010 na trainen:
DSC04460_612x816.jpg

DSC04461_612x816.jpg

DSC04462_612x816.jpg

DSC04463_612x816.jpg

Een paar stats:
Squat: 100kg smith 2x
Bankdrukken: 80kg (incl. stang) 4x

Vragen? Brand los :)

Gr Erik

mooi man, hoe ziet je trainingsschema eruit?

Goede progressie en je staat werkelijk kurkdroog, maar eens een mooie bulk tegen aan gooien dan:) Er mag trouwens wel wat massa bij op de benen.

Laatst bewerkt:
Zeker een mooie fysiek,

na de zomer maar volle bak gaan bulken ;)

Heel goede beachboyfysiek.

Mooi droog

Je staat heel droog, ik zou er nu wel een flinke bulk tegen aan gooien.
Word prima !

Work on those legs. Squat till you puke!

nice;)

Zo droog worden met behulp van een een wasbord dieet is een hele prestatie. Je kan zo op de cover van dat boek. Lees eens een echt boek over dieeten van oa Lyle McDonald of Tom Ventino, dan ga je wellicht ook iets snappen van de theorie achter voeding.

Clean bulken lijkt me prima maar uitsluitend droge massa willen lijkt me in jou geval niet nodig en niet efficiënt. Ga 100% voor bulken en eet gezond en VEEL.

En mijn persoonlijke mening los van je fysiek, je hoofd is nu te mager, helemaal ingevallen gezicht en uitstekende jukbeenderen. De before foto was wat dat betreft veel beter. Ik vind de concentratiekamp look lelijk. Een paar procent meer vet kan best.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mooi man, hoe ziet je trainingsschema eruit?
Thanks. Mijn trainingsschema is op dit moment vrij simpel. Ik train 3x per week, om de dag en dan alle spiergroepen.
Goede progressie en je staat werkelijk kurkdroog, maar eens een mooie bulk tegen aan gooien dan Er mag trouwens wel wat massa bij op de benen.
Thanks! Benen wordt aan gewerkt!

Thanks voor de overige complimenten

Zo droog worden met behulp van een een wasbord dieet is een hele prestatie. Je kan zo op de cover van dat boek. Lees eens een echt boek over dieeten van oa Lyle McDonald of Tom Ventino, dan ga je wellicht ook iets snappen van de theorie achter voeding.

Clean bulken lijkt me prima maar uitsluitend droge massa willen lijkt me in jou geval niet nodig en niet efficiënt. Ga 100% voor bulken en eet gezond en VEEL.

En mijn persoonlijke mening los van je fysiek, je hoofd is nu te mager, helemaal ingevallen gezicht en uitstekende jukbeenderen. De before foto was wat dat betreft veel beter. Ik vind de concentratiekamp look lelijk. Een paar procent meer vet kan best.
Ik zal eens naar die boeken kijken. Ik hou me netjes aan het principe van schoon eten. Heb geen uitspattingen in de zin van snacken of snoepen. Als dit al voorkomt dan pak ik een appel of wat ongebrande noten.
Tja, die jukbeenderen... misschien als ik iets meer ga eten verdwijnt het wel een beetje. Concentratiekamp look valt wel mee, gewoon de manier waneer/waarop de foto geschoten is ;-)

ripped! lekker clean gaan bulken, word je nog vele male groter.

Ik vind juist zijn hoofd er beter uit zien, maar dat kan ook komen door het wat langere haar en dat baardje. Op die eerste foto ziet hij eruit als een jongen, en op de 2e foto als een man:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind juist zijn hoofd er beter uit zien, maar dat kan ook komen door het wat langere haar en dat baardje. Op die eerste foto ziet hij eruit als een jongen, en op de 2e foto als een man:cool:

Thanks! Doet me goed! Maar je hebt gelijk. Nu een man ipv jongen die nog zorgenloos was ;)

goed resultaat!

Zeer droog, zeer beach proof.

Nu je benen en kuiten er ook flink van langs gaan geven en goed (clean) gaan bulken.

Terug
Naar boven