Erik H
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
Hi,
Updates
08-08-2011 Filmpje toegevoegd: Klik
Originele post
Dit is mijn thread waar ik een voortgang zal proberen bij te houden met foto's.
Mijn lengte: 1.78m
Gewicht: +/- 71.5kg
Vetpercentage: < 10%
In december 2008 heb ik besloten me te gaan richten op het ontwikkelen van m'n lichaam. Ben dus gaan trainen, maar dat was een beetje mwah mwah. Een maandje of 3 gekwakkeld, verhuisd naar Amersfoort en in juli 2009 de draad weer opgepakt.
Sindsdien enige supplementen gebruikt (gainers, testobooster, pre-workout) en de laatste maanden meer gefocust getraind.
Op dit moment is bijna week 4 voorbij van het wasbord dieet om te droppen in vetpercentage zodat ik droger zou worden.
We (ik en vrouw) eten schoon -> proteïnerijk en 1x per week los met het avondeten. Nog 2wk volgens het wasbord dieet schema maar we gaan het schoon eten voortzetten. Ik ga KH inname verhogen waar het kan om droge spiermassa te krijgen.
Foto voor:
21-05-2010 voor trainen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
21-05-2010 na trainen:
Een paar stats:
Squat: 100kg smith 2x
Bankdrukken: 80kg (incl. stang) 4x
Vragen? Brand los
Gr Erik
Updates
08-08-2011 Filmpje toegevoegd: Klik
Originele post
Dit is mijn thread waar ik een voortgang zal proberen bij te houden met foto's.
Mijn lengte: 1.78m
Gewicht: +/- 71.5kg
Vetpercentage: < 10%
In december 2008 heb ik besloten me te gaan richten op het ontwikkelen van m'n lichaam. Ben dus gaan trainen, maar dat was een beetje mwah mwah. Een maandje of 3 gekwakkeld, verhuisd naar Amersfoort en in juli 2009 de draad weer opgepakt.
Sindsdien enige supplementen gebruikt (gainers, testobooster, pre-workout) en de laatste maanden meer gefocust getraind.
Op dit moment is bijna week 4 voorbij van het wasbord dieet om te droppen in vetpercentage zodat ik droger zou worden.
We (ik en vrouw) eten schoon -> proteïnerijk en 1x per week los met het avondeten. Nog 2wk volgens het wasbord dieet schema maar we gaan het schoon eten voortzetten. Ik ga KH inname verhogen waar het kan om droge spiermassa te krijgen.
Foto voor:
21-05-2010 voor trainen:
21-05-2010 na trainen:
Een paar stats:
Squat: 100kg smith 2x
Bankdrukken: 80kg (incl. stang) 4x
Vragen? Brand los

Gr Erik