phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig! Het is moeilijk groeien met jouw lichaamsbouw, een gainer kan idd uitkomst bieden.
vette avatar foto
Bullshit. Hij heeft helemaal geen slechte aanleg. Alle massa erbij is gewoon kneiterharde droge massa.
Kijken hoe je reageert op je voeding qua vet% en zo nodig opvoeren zou ik zeggen. Als je zulke spiermassa erbij kunt krijgen kun je ook je bf van (ik schat 5 of 6%) opjagen naar zeker 8%.
Rug gaat goed! Bor ligt 1rm rond de 100 op de smith, deadlift is 140+ (8x120 geen probleem)
Verder is bovenkant borst nu beter gevuld, benen zijn gegroeid... Goed bezig dus, vind ik zelf!
Voeding (kh inname) is op de trainingsdagen ong 3000kcal en op niet trainingsdagen 2500kcal. Ben nu niet per se gefocust op voeding, maar de belangrijkste (basis) eigenschappen zijn natuurlijk aanwezig (brinta, pindakaas, kalkoenfilet, etc.). MINIMAAL 6x per dag of course!
Full body pics komen binnenkort!
Ik had toch verdomme wat te melden of niet? jij maakt zeker nooit fouten...
En kijk nou is even goed, de ene is op zijn linkerarm en de ander op zijn rechter bij de laats e3/4 foto's