Vihae
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand die het snapt ?
eerste foto staat zijn tattoo rechts op ze arm ..
Andere foto weer op ze linkse arm en dan weer op rechtse ?
In spiegelbeeld gewerkt of photoshop ?

**** man, hoelang heb je er over gedaan om van begin foto naar eindfoto te gaan?
Is dat dan gewoon cutten of heb je ook gebulkt in die periode?
Ik zit namelijk nog iets hoger in BF% dan jouw bij foto 1 en wil ook dit resultaat
Hoe zag je voedings- en trainingsschema eruit?
Rug is sterk op zich, maar de lats ontwikkelen niet echt. Komt mede omdat ik m'n aandacht er niet echt op heb gericht. Gaat wel gebeurenGoeie droge fysiek, goeie bp bij dat gewicht en lengte.
Hoe is het met de rug?

Thanks! Het resultaat van vele jaren judo.Nette progressie! Je had al best een goede fysiek voordat je begon man.
Thanks

Gvd die droogte. Kan je eens je voedingsschema geven?
Ik wil persoonlijk nog net wat meer , maar je bent zo goed als geen massa verloren, zou graag eens cutten op jouw manier.
Erg netjes!!! stay focussed
Kan je een example geven van zo'n wasbord dieet? Ik lees er vaak een advertentie over in de menshealth.
En om dan toch een puntje van kritiek te hebben : werk aan die benen en kuiten en hard ook! Dit kan echt niet haha. Doe walking lunges, Squats, Leg presses en roemeense deadlifts en lekker zwaar rond de 6 tot 8 herhalingen.
Wat ik eet... Schoon! Echt schoon en proteïne rijk. 7 Dagen per week waarvan 1 smokkelmaaltijd (Zaterdag avond, eten wat je wil). Weinig KH en dat merk ik zeker wel qua energie. Gelukkig heb ik een boost voor m'n workout. Daarnaast niet snoepen, geen suikers, weinig vet (beetje olijfolie voor bakken) maar er is ook geen drang om los te barsten. Suikerspiegel is op goed niveau.

Iemand die het snapt ?
eerste foto staat zijn tattoo rechts op ze arm ..
Andere foto weer op ze linkse arm en dan weer op rechtse ?
In spiegelbeeld gewerkt of photoshop ?

Massa coming up! Heb dit weekend een gainer gekocht (Serious mass) om m'n lage KH-inname te verhogen met huidige eetschema. Eens kijken wat dat oplevert.Je staat mooi droog kerel, maar wat meer massa zou je niet misstaanZomerklaar dat sowieso.
Eensgoede basis hoor. Ben benieuwd hoe je eruit ziet met wat meer massa.
Vind het wel appart dat mensen over een hoofd van iemand gaan oordelen. Stick to the point....
Ben ook zeer benieuwd.Er zit ong. 2 jaar tussen. Daar had ik niet echt een hoog BF% maar hoger dan nu en minder spiermassa. Op het moment van de foto was ik niet bezig met BB maar met judo. December 2008 beetje gerommeld voor 4 maandjes (wel "supplementen">supps niet gericht op BB) en medio juli 2009 meer gaan richten op het bouwen. De laatste 2 maanden echt gefocust.**** man, hoelang heb je er over gedaan om van begin foto naar eindfoto te gaan?
Is dat dan gewoon cutten of heb je ook gebulkt in die periode?
Ik zit namelijk nog iets hoger in BF% dan jouw bij foto 1 en wil ook dit resultaat
Hoe zag je voedings- en trainingsschema eruit?
behalve de zaterdagavond. Dan hebben we een smokkelmaaltijd en 's avonds wat chips en dat soort 'troep'.No offence maar dat is goed te zien aan jou...Om goed massa te bouwen is het 'dieet' niet voldoende hoor. Ik vul het aan op dit moment met een gainer (Serious Mass, 1250kcal per serving)