Fitness Seller

Erik's Foto Thread

Goeie droge fysiek, goeie bp bij dat gewicht en lengte.

Hoe is het met de rug?

Nette progressie! Je had al best een goede fysiek voordat je begon man.

dat is wat man!

hoe ziet dat wasbord dieet eruit?

Gvd die droogte. Kan je eens je voedingsschema geven?

Ik wil persoonlijk nog net wat meer , maar je bent zo goed als geen massa verloren, zou graag eens cutten op jouw manier :).

Heel netjes bro. Complimenten.

Erg netjes!!! stay focussed ;)

Kan je een example geven van zo'n wasbord dieet? Ik lees er vaak een advertentie over in de menshealth.

En om dan toch een puntje van kritiek te hebben : werk aan die benen en kuiten en hard ook! Dit kan echt niet haha. Doe walking lunges, Squats, Leg presses en roemeense deadlifts en lekker zwaar rond de 6 tot 8 herhalingen.

Iemand die het snapt ?
eerste foto staat zijn tattoo rechts op ze arm ..
Andere foto weer op ze linkse arm en dan weer op rechtse ?
In spiegelbeeld gewerkt of photoshop ?

Je staat mooi droog kerel, maar wat meer massa zou je niet misstaan :) Zomerklaar dat sowieso.

goede basis hoor. Ben benieuwd hoe je eruit ziet met wat meer massa.

Vind het wel appart dat mensen over een hoofd van iemand gaan oordelen. Stick to the point....

**** man, hoelang heb je er over gedaan om van begin foto naar eindfoto te gaan?
Is dat dan gewoon cutten of heb je ook gebulkt in die periode?

Ik zit namelijk nog iets hoger in BF% dan jouw bij foto 1 en wil ook dit resultaat :)

Hoe zag je voedings- en trainingsschema eruit?

**** man, hoelang heb je er over gedaan om van begin foto naar eindfoto te gaan?

Ik zit namelijk nog iets hoger in BF% dan jouw bij foto 1 en wil ook dit resultaat :)

Stats: 1m79 67kg 14%

Dont even think about it!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie droge fysiek, goeie bp bij dat gewicht en lengte.

Hoe is het met de rug?
Rug is sterk op zich, maar de lats ontwikkelen niet echt. Komt mede omdat ik m'n aandacht er niet echt op heb gericht. Gaat wel gebeuren ;)

Nette progressie! Je had al best een goede fysiek voordat je begon man.
Thanks! Het resultaat van vele jaren judo.

Heel netjes bro. Complimenten.

hoe ziet dat wasbord dieet eruit?

Gvd die droogte. Kan je eens je voedingsschema geven?

Ik wil persoonlijk nog net wat meer , maar je bent zo goed als geen massa verloren, zou graag eens cutten op jouw manier :).

Erg netjes!!! stay focussed ;)

Kan je een example geven van zo'n wasbord dieet? Ik lees er vaak een advertentie over in de menshealth.

En om dan toch een puntje van kritiek te hebben : werk aan die benen en kuiten en hard ook! Dit kan echt niet haha. Doe walking lunges, Squats, Leg presses en roemeense deadlifts en lekker zwaar rond de 6 tot 8 herhalingen.

Wat ik eet... Schoon! Echt schoon en proteïne rijk. 7 Dagen per week waarvan 1 smokkelmaaltijd (Zaterdag avond, eten wat je wil). Weinig KH en dat merk ik zeker wel qua energie. Gelukkig heb ik een boost voor m'n workout. Daarnaast niet snoepen, geen suikers, weinig vet (beetje olijfolie voor bakken) maar er is ook geen drang om los te barsten. Suikerspiegel is op goed niveau.

Benen wordt aan gewerkt! Eerst wat sterker maken en dan boomstammen kweken. Ben nu met squat de 100kg (excl stang) aan het trotseren (smith machine). Kuiten worden ook niet vergeten ;)

Iemand die het snapt ?
eerste foto staat zijn tattoo rechts op ze arm ..
Andere foto weer op ze linkse arm en dan weer op rechtse ?
In spiegelbeeld gewerkt of photoshop ?
;)

Je staat mooi droog kerel, maar wat meer massa zou je niet misstaan :) Zomerklaar dat sowieso.
Massa coming up! Heb dit weekend een gainer gekocht (Serious mass) om m'n lage KH-inname te verhogen met huidige eetschema. Eens kijken wat dat oplevert.

goede basis hoor. Ben benieuwd hoe je eruit ziet met wat meer massa.

Vind het wel appart dat mensen over een hoofd van iemand gaan oordelen. Stick to the point....
Eens ;) Ben ook zeer benieuwd.

Er zit ong. 2 jaar tussen. Daar had ik niet echt een hoog BF% maar hoger dan nu en minder spiermassa. Op het moment van de foto was ik niet bezig met BB maar met judo. December 2008 beetje gerommeld voor 4 maandjes (wel "supplementen">supps niet gericht op BB) en medio juli 2009 meer gaan richten op het bouwen. De laatste 2 maanden echt gefocust.

Voedingsschema zie uitleg hierboven. Trainingsschema is vrij simpel. 3x per week (ma, wo, do) complete lichaam laten bikkelen zodat ze allemaal goed kunnen rusten. Als ik split-schema zou trainen (4dgn) zou dit absoluut niet werken, maar ik train zo sinds 4 weken nu en het werkt voor mij heb ik het idee.

knappe prestatie

good luck

Kan je niet eens je exacte voeding posten op een normale dag..

Ben ik ook wel benieuwd naar, je staat echt t*ring droog, goed bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Het voedingsschema staat in het boek en heb geen zin om deze helemaal te gaan overtypen. Misschien vind je een e-book en anders heeft elke boekenwinkel het wel liggen. Kost je een paar euro's maar daar krijg je wel wat voor.

Een normale dag? Elke dag is voor mij normaal ;) behalve de zaterdagavond. Dan hebben we een smokkelmaaltijd en 's avonds wat chips en dat soort 'troep'.

Elke dag is anders qua voeding, en er staan wat variaties in het boek.

Om goed massa te bouwen is het 'dieet' niet voldoende hoor. Ik vul het aan op dit moment met een gainer (Serious Mass, 1250kcal per serving)

Terug
Naar boven